Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Günahkar şehrin aşıkları

Günahkar şehrin aşıkları
 

Gecenin üçünde geldi..
içip
sevişelim mi dedi.

Günahkar güzleri
kadın kokan teni
dudaklarında
ait olduğu erkeğin izleri..

Gecenin üçüydü
geldi.
Üzerinde kırmızı elbisesi
buz koymadan devirdi kadehleri..

Gecenin üçüydü..

Dilinin ucunda erkek küfürleri
alkol kokan nefesi
kırmızı
elbisesi..

Kimliği yoktu
adresi yoktu
kimseyle hesabı yoktu

üzerinde kırmızı elbisesi
elinde kadehi
Tanrının sevmediği kuluyum derdi..

Tek bildiğim
kadındı
yalnız sevişirken ağlardı..


-bu ne!
-ıslak mendil...Makyajın akıyor.
-Sormayacak mısın?
-Hayır.. .. Gün ağırıyor.
-Sen pislik herifin tekisin biliyorsun değil mi.
-Öyle diyorsan.
-Seni seviyorum
-Biliyorum
-Gitmeliyim
-Biliyorum
-Kendine iyi bak..
-Denerim.
-..
-..
-Gidişimi izlemek zorunda değilsin.
-Hoşuma gidiyor.... ..Harika bir popon var.
-Dedim ya sen pislik herifin tekisin ve .. .. iyi ki hayatımdasın.


Gülümsedi
ve
gitti..

Gün ağırıyordu
gecenin üçünde gelmişti..

sırtı açık
kırmızı elbisesi..


Tek bildiğim
kadındı
yalnız
sevişirken ağlardı..

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..