Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Günaydın Sevgilim

Günaydın Sevgilim
 

Yatağının sağından kalkmaktan başka şansının olmadığını düşündü ve ne kadar saçmaydı bu! Çünkü dedi yatağın diğer cephesi duvara sürülmüş yer sıkıntısı yüzünden. Ne kadar acımaklı hayatım, yatağın bile tek cephesinden kalkabiliyorum.

Ne kadar saçma dedi sevgilisi. Sen en azından komple bir cephe kullanabiliyorsun. Ben ise ayak bölümünden 1.8 x 1 m bir yerden çıkmak zorundayım.

Sana da günaydın dedi diğeri.

Ama sen başlattın.

Türkiye'de ki çiftler arasındaki bu manzara, yani sidik yarışı, yani sevgisizlik, standart bir gün başlangıcını ifade ediyordu. Çünkü onlar aşık olmayarak evlenen çiftlerden sadece bir örneklemdi.

Bir kadın olarak bu kazma adama adadığım ömrüm, çocuklarıma verdiğim enerjimi de hem bölüyor, hem de aşağılıyor. 2. çocuktan beri benimle doğrudürüst cinsel ilişkiye girmiyor bile!

Evet benim de göbeğim var ancak ben bu normalmiş gibi davranmıyorum. Yani hamileliğinden aldığı kiloları kanıksadı bile. Ben nasıl olur da su samuruna ilgi duyabilirim. Sevişmekten nefret geldi..

Gökyüzünün maviliğini kimse görmüyordu. Oysa güneş gökyüzüne yüzünü gösterip günaydın sevgilim demişti.

Üzgünüm sevgilim. Ama herşey için! Öncelikle seninle tanıştığım için. Oysa Alper’le de evlenebilirdim. O bana süzme aşıktı.

Ama sen? Sen Alper’e aşık değildin ki! Sen bana aşıktın!

Aşk bir yanılsama sadece. Bizi evlendiren bir kurmaca. Bak şu halime; sana küfrederken seni nasıl sevebilirm ki!

Bunu gerçekten inanarak mı söylüyorsun????

Derin bir sessizlik hakim yurduma! Güneş açarken yükselen kuş sesleri tıpkı bir koroyu andırıyor. Güneşin nereden doğduğunun önemi yok, sadece doğması yeterli. Biliyorsunuz bu Apollo’nun işi. Arabasıyla güneşi gökyüzüne o yolluyor. Tıpkı aşk gibi göğün göğsüne. Bu kadar romantik bir oluşun parçası olamayan insan, mutsuzluktan çatlıyor. Sadece çocularıyla eğlenbilecek kadar korkak bir yaşam yaşıyor.  Oysa yaşama aşkını gönlüne düşürürse ve hayata günaydın sevgilim derse, nice olur hali! Evet sadece huzurlu değil, mutlu olmak da mümkündür. Ve insan bunun için çabalamalıdır.

Günaydın Türkiyem, her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsan!

Saygılarımla,

Kavi’l

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..