Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

GünAydıN SonBahaR

GünAydıN SonBahaR
 

Sabah 8:30'da işe gitmek üzere ev den çıktım. Dışarıda nasıl güzel bir atmosfer ben den mi kaynaklanıyor yoksa herkes bu sabah aynı şeyimi hissetti bilemiyorum.

Yağmur yağıyor çisil, çisil, misss gibi yağmıyor kokuyor. İçime çekiyorum yağmurun kokusunu yüzüme minik damlalar düşüyor. Gülümseyerek yürüyorum, aşık oluyorum sonbahara bir kez daha. Sarı, kırmızı yapraklar bana eşlik ediyor bugün yürümüyor sanki dans ediyorum.

Sesleniyorlar bana,işte diyorlar; bu dünya da görevin bittiğin de sen de bizim gibi güzellikler bırak ardında.

Yere düşen her sarı yaprak bahar da gelecek güzelliğin yerini açıyor. Var olduğu zaman boyunca bam başka güzellikler sunarak  ve bunları tüm doğa da nakış nakış işleyerek toprağa karışıp gidiyor.

Sonbahar çok güzel bir varoluş hikayesinin en çarpıcı noktasıdır benim gözümde.

Evren de o kadar çok şey var ki bize var oluşun hikayesini hatırlatan mevsimler de onlardan sadece bir tanesi. Biz insanlar egodan, hırstan kör olmuş gözlerimizle bu dünya da hep var olacağımızı düşünerek yaşıyoruz. Halbuki şöyle bir dursak sakin bir şekil de düşünsek bizden geriye ne kalıyor diye. Oooo yükselen sesleri duyar gibiyim; çocuklarım var, evim, işim param onlara bırakıyorum, onları iyi okullarda okuttum, daha ne bırakacağım. Ooo orada başka sesler yükseliyor bu hayat bana gülmedi ki ne kalacak geriye vs. vs.vs....

Ve aslında geriye sizden hiç bir şey kalmıyor.... güzel  bir insan oldunuz mu? Mutluluk verdiniz mi? Çocuklarınız için iyi bir anne baba olabildiniz mi? Onlara maldan mülkten ziyade güzel insan olmayı öğretebildiniz mi? Siz gideken o güzel sonbahar yapraklarının verdiği huzuru bırakabilecek misiniz?

İşte giderken o huzuru, o sevgiyi, o mutluluğu bırakabiliyorsak ne mutlu bize..

Yüzümde kocaman bir gülümseme ile güne başladm ve ömrümü bitirdiğimde kocaman gülümsemeler bırakabilmeyi diliyorum...

Sonbahar seni seviyorum..

  

 
Toplam blog
: 44
: 1082
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Seyahat etmeyi, doğada yürüyüş yapmayı, yazmayı, çizmeyi, boyamayı, fotoğraf çekmeyi, annemin yap..