Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Günbatımı ve Gece

Günbatımı ve Gece
 

Benim, bana ait ya da bana armağan edilmiş olan onları koruyup kollayacağım, aç kalmasınlar diye telaş edeceğim, hayatıma kendilerine ait renkli kişilikleriyle gelmiş evimin hediyeleri Titrek, Sevimli ve Edepsizim var.

Onların varlığıyla bu evde beş can aynı anda nefes alıp veriyor. Acıktıklarını, aralarında oynaşıp bazende kavga ettiklerini görüyorum. Bazen kendi dünyalarında gezinirlerken öyle sesler çıkartıyorlar ki benim dikkatimi çekmeye çalıştıklarını bile düşünüyorum. Arada bir kendilerinden hiç beklenilmeyecek sıçrayışlar yaparak benim dünyama ait havayıda bir çırpıda soluyup ait oldukları yere geri dönüyorlar. Zamanı geldiğinde dünyalarını değiştiriyorum. Kimi zaman güneş kimi zaman deniz var ediyorum onlara. İki alemden keyif aldıklarını her zaman hissediyorum çünkü onları yalnız bıraktığım zamanlarda endişe etmek yerine kendilerince derin uykuya dalmayı yeğliyorlar.

Onlara baktıkça iki 'günbatımı' bir de 'gece' görüyorum karşımda. 'Gece' mağrur epeyce. Tek başına. Ona ait zamanlar ve yerler vardır kendi çapında. Günbatımlarına karışmıyor ama varlığınıda yadırgamalarına asla izin vermiyor. 'Günbatımları' ise biri diğerinin suda yansıması misali kendinden epeyce iri. Ondandır ki yansımasından güç alır gibi asla onu yalnız bırakmaz. Peş peşe yan yana her daim illaki dipdibeler. Ama benim küçük canıma aittir görebildiğiniz bütün haylazlıklar. Bu haylazlığı da biraz cesurluğundan gelir. Çoğu zaman benim dünyamı soluyup kaçanda o hınzırdır. Epeyce iri benim edepsizim. Konumunun farkında. Külhanbeyini andırır da tozunu attırır böylece. İlk önce onun istekleri. Eğer ki bunların dışına çıkmak isteyen bir yiğit çıkarsa kendince işte o zaman tanık olursunuz edepsizliğin tanımına uygulamasıyla. Değil mi yani hayat bu işte. 'Büyük balık küçük balığı yutar'

Onlar benim canlarım. İşlerini her zaman bilirler. Ne aza kanaat ne çoğa tama ederler.
Onları sevdiğimi ve her zaman yanlarında olduğumu bilirler bir şekilde.
İki Gün batımı bir Gece benim canlarım.
Bana Armağanımın armağınıdır onlar.
Suyun altında can bulan üçüde birbirinden tatlı Titrek, Sevimli ve Edepsiz.
Sahip olduğum en tatlı varlıklar.
Üç japon balığı benim dünyamda renktir, Günbatımı ve Gece gibi....
 
Toplam blog
: 5
: 505
Kayıt tarihi
: 21.03.09
 
 

Gazetecilik mezunuyum..Yazmak ruh halimin yansıması olarak ortaya çıkıyor. Günlerce elime kalem alma..