Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Günbegün

Günbegün
 

O kadar zor bir gece geçmişti ki, , o kadar yorucu, , o kadar tartışmalı.. Kız artık yorgun düşmüş erkeğin söylediklerini anlayamaz duruma gelmişti.. Erkek hala anlatmak istediklerini fikir karmaşası içinde kıza sunmaya çalışıyordu. Oysa anlatılabilecek herşey daha ilk tanışmalarında aralarında konuşulmuştu.. Belki o zaman ikisi içinde bir oyun gibiydi hepsi, , bir anlık heves, , bir anlık heyecan .. Bilmiyorlardı bu kadar büyük bir aşkla bağlanacaklarını.. Aylar geçtikçe herşey daha da çekilmez hal alıyordu kız için, , hayat zordu ama hiçbir engel aşılamaz değildi.. Kavga etmeye başladılar, , tabi günler geçtikçe verilecek cevaplar da ciddiyetini arttıyordu eş zamanlı olarak.. Bir gece kavganın ortasında buldular kendilerini. Oysa gün ne güzel başlamıştı, , güzel bir öpücükle güne merhaba demişti kız, , kahvaltısı eksiksiz hazırdı, , herşey düşünülmüştü, tüm gün o yatakta tembellik yapabilirdi. Bütün gün mükemmel geçti, zaten gündüzlerde bir sorun teşkil etmiyordu onlar için.. Film izlediler geç saate kadar. Uyumak için odalarına gittiler. Kız erkeğin göğsüne yattı erkek ona sarıldı ve rutinlerden konuşmaya başladılar. Neden sonra tartışma başladı, belki saatler sürdü, , kız artık yorgundu ve hiçbir şey düşünmek istemiyordu.. Orada uykuya daldı. Erkek bir taraftan sorulara cevap bulmaya bir çıkış yolu aramaya çalışıyordu diğer taraftan da kızı üzdüğü, yorduğu için büyük bir pişmalık duyuyordu.. Onu nasıl incitebilirdi ki bu kadar, ağlayarak uyutacak kadar.. Hatalı olduğunu biliyordu kızdan çok şey istiyordu ama onsuz yaşayamazdı o hayatındaki yap-bozun herbir parçasının içindeki bir renkti, , onun hayatını istemesinin de çok fazla olmadığını düşünüyordu.. Seviyorsa, onun da hayatının parçası değil hayatı olmalıydı.. Kızı uyandırıp sadece dinlemesini söylemek istedi ama kıyamıyordu, , o kadar güzel uyuyordu ki kız.. Eline telefonunu aldı ve yazmaya başladı erkek;
"Biliyorum konuşacak bir şeyimiz kalmadığını düşünüyorsun, , paylaşacağımız hiçbir şey yok, yine de yüreğimin gücünün yettiği kadar sesleniyorum sana, seninle konuşuyorum.. Bugün sana olan kırgınlığımı rafa kaldırdım, , sevgimi aldım avuçlarımın arasına, ona sığınıyorum .. Cümlelerimi kısalttım, kelimeler buruk, gülüşlerimin istenmeyen dudaklarımda gelişine sığındığını farkettiysemde engel olmadım gurursuz ama umutlu hasretine.. Bugun kalbimi hoş tutmak istiyorum. İmkansız olan her rüyaya inanasım geliyor. Bir çocuk gibi isteklerimi bastıramıyorum. Yanımda olmana rağmen sana bunları yazıyorum .. Sana hala bende olduğunu ısrarla yazmaya çalışıyorum. Bende olan seni hiç kırmadım, değiştirmedim ve hep korudum desemde sendeki benin nasıl olduğunu, gülüp gülmediğini anlamsız bir sıkıntıyla merak ediyorum.. İçimdeki güzelliğime inanıp inanmamanı umursamıyorum.. Üşüyorum, , bu üşüme yalnızlığımdan geliyor ve sarıyor her tarafımı, tutunabileceğim hiçbir güzellik yok. Hatırlamaktan usanmayacağım anılarım dışında, , ısınabilmek için anılarımıza sığınıyorum.. Anlamsız ve cevapsız sorular sırıtıyor, ben görmemeye çalışıyorum. Düşler uzak gibi görünüyordu ama çok yakındı.. Belki de görebilmeyi istemek gerekiyordu.!! Gözlerini aç desemde kapatacaksın ama kapatma aç gözlerini.. Gözlerimdeki hüzün bile seni özlemiş. Artık öyle değiştim ki anlatamam sana, denizim dibi kadar sakinim.. Seni böyle hayal etmek de güzel sarı gözlüm.. Yakınından daha yakına uzaklaşmam mümkün değil.. Eriyordum günbegün, , sen geldin düzeldim, , teşekkür ederim.."
 
Toplam blog
: 10
: 1367
Kayıt tarihi
: 09.05.09
 
 

Yer Bilimleri Uzmanı ..