Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Günce

Sevgili Günce Merhaba!

Çok uzun zamandır, kağıt-kalemle yazı yazmıyordum. Bu sabah her zamanki gibi 04:50’de uyanıp kendimi yollara vurdum farklı olarak. Hava soğuk artık, 15 derece civarlarında geziniyor ve sokaklar bomboş! Motosiklete binmeme kararı aldığımdan beridir zevk alamıyorum dolaşmaktan! Arabada dinlediğim yüksek sesli müzik bile kesmiyor beni, rüzgârla yüzleşemeyince!

Her şeye rağmen çok huzurlu ve mutluyum. 7 Ağustos tarihini bundan sonra yeni doğum günüm olarak değiştiriyorum. Bambaşka bir benim bu tarihten beri. Bunu yazdıklarımdan da hissediyorsunuz; artık nihayetinde özgürüm… Oysa yıllardır mükemmeliyetçi yaklaşımla kendimi yok etmeyi başarmışım. Duygularımı ıskalayıp tamamıyla RASYONEL BİR BEYİN HALİNE GELMİŞİM. Filiz alev beni çok iyi etüd etti; kendisine müteşekkirim… 2009 Mayıs ayından beridir ilk defa kendimle yüzleşiyorum. Aslında bu da çok anormal değil; nitekim 2 bebek büyütüyorum. Ancak bahsettiğim çok farklı!

Daha önce binlerce kez yazdım. İnsan sürekli bir devinim halinde değişmektedir. Bu değişim her yönde olabilir: fiziksel, ruhsal, negatif, pozitif… Ve ben en sonunda onca yıldır LİDER olmak uğruna vazgeçmiş olduğum hayatımı ANIL YİĞİT’e geri veriyorum!

Bu kararı vermek çok zor oldu! Oysa daha başbakan bile olamamıştım! Gariptir yine benim ışığım Mustafa Kemal oldu; Atatürk olarak çok başarılıyken, Mustafa Kemal olarak son derece başarısız olması, benim de aynı hatalrı yapıp YAPAYALNIZ ölme riskimi doğurdu!

HAYIR! ARTIK ÖLMEK İSTEMİYORUM! ARTIK YAŞAMAK İSTİYORUM! VE BUNU SON DERECE HAK ETTİM!

Bugün 15 yıldır ilk defa Allah’tan bir dilekte bulundum. Bu çok özel dileğimi sizlerle paylaşmak gibi bir niyetim yok! Sadece tavsiye ediyorum; çok özeliniz size kalsın, eşinize bile bahsetmeyin! Çünkü adı üstünde ÖZELİNİZ tamamıyla size ait olan!

Dün harika bir yer keşfettim: Atlas Köy… İleride bu köyde yaşamaya karar verdim…

Evet, görüyorsunuz ki her şey tıkırında!

Tekrar hepinize günaydın!

Saygılarımla, Sevgilerimle

  

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..