Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '13

 
Kategori
Siyaset
 

Güncel diyaloglar

Güncel diyaloglar
 

            I

-Maklube’ye buyur yeğen

-Sağol abi yemekten şimdi kalktım

- Brütüs hep böyle yapıyorsun gene o köşedeki hamburgerciye uğradın değil mi?

-Ne yapayım çok güzel kokuyor du, dayanamadım, yanında cips de veriyorlar.

-?!?!?!?...

                                               I I

-Komutanım bir acil yardım çağrısı var

-Anlaşıldı,  koordinatları bildirin, ekiplere hazır olmasını söyleyin Tamam

- Yargı dağı eteklerinde, Üçnazırlar mevkii denilen bölgede komutanım, Tamam

- Hımm oraya karadan ulaşmak zor olur. Tamam

- Efendim emriniz. Tamam

- Kantinden iki çay söyle, birini sen içi, birini de bana gönder. Gelişmelerden beni haberdar et. Tamam

-?!?!?!?..

I I I

-Hocam dünyanın merkezi neresi

-Marmara, Marmara, Marmara

-Hocam anladım tekrar etmenize gerek yok

-Anlamadın çekirge Marmara gemisi, Marmaray, köprü, havaalanı, banka ve Boğazın tüm yalıları

-?!?!?!?..

I V

-Bunlar gidici oğlum, Amerika bunların ipini çekti

- Baba Amerika’nın ip çekmesi iyi bir şey mi?

-Bunlarınkini çekerse iyi tabi

-Yabancıların bizden birilerini ipe çekmesi ne bileyim garip geldi

-Amaan hiç etik düşünemem, iplerini kim çekerse çeksin, nasıl giderlerse gitsinler, yeter ki gitsinler

-Etik ne demek baba

- ?!?!?!?..

 V

-Şimdi biraz da toplumsal olay olsa amirim, yeme de yanında yat

-Benim de aklıma geldi, sizin gençler diyorum taksimde çadır falan kursalar, gitar, piyano, molotof falan

-Amirim aslında söyledim, ama çok ilgilenmediler

-Niye soğuktan mı korkuyorlar, Heyhat atalarımız sizin gibi düşünse Sarıkamışlar, Çanakkaleler olmazdı, velhasıl bu vatan olmazdı

-Haklısın amirim ben de aynen öyle dedim,

-Eeee

-Bizi deli mi öptü, bu paraya, bu soğukta k...çımız donar dediler

-?!?!?!?..

                                               V I

-Sayın vekilim siz de istifa edecek misiniz?

-Ne münasebet, nereden çıktı, bu ne küstahlık?

-Geçen bir yemekte sizin de adınız geçti efendim o da istifa eder dediler

-Kim demiş,  halt etmiş, son ana kadar görevimin başındayım

-Efendim yeni kabinede isminiz yok ta o bakımdan sordum

-Hımm bu tahakküm edici bir tavır, istifa ettim gitti

-?!?!?!?..

 V II

-Seninki bu sefer de sıçrayacak mı dersin?

- Emin ol İstediği zaman, istediği kadar sıçrayabilir

-Anlamadım

-Biliyorsun işte. Paraları jipimorgınlara, derinleri fetipelere bıraktı mı o iş tamam, havada dörtlü burgu bile yapar. Ama bundan da emin ol yapmayacak

-İnsan sıçrayabilmek için böyle bir zillete razı olmaz tabi, yapmasın, rahmetliler de yapmamıştı.

-Sen nasıl yani?

-Özal diyorum, Menderes diyorum

-Hımm, maalesef bizde kurbanlık başbakan kalmadı, Hadi başka kapıya...

--?!?!?!?..

 
Toplam blog
: 23
: 305
Kayıt tarihi
: 04.01.12
 
 

Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp fakültesi mezunu.  Bir kamu kuruluşunda çalışıyorum. Futbol, siyaset..