Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '11

 
Kategori
Deneme
 

Güncel

Güncel
 

ben çektim..harika değil mi...


Gürültü patırtının ortasında sükûnetle dolaş; sessizliğin içinde huzur bulunduğunu unutma!

Başka türlü davranmak gerekmedikçe herkesle dost olmaya çalış!

Sana bir kötülük yapıldığında, unut ve bağışla! Ama kimseye teslim olma!

İçten ol!

Telâşsız, kısa ve açık seçik konuş! Başkalarına da kulak ver! Aptal ve cahil oldukları zaman bile dinle onları! Çünkü, dünyada herkesin bir hikâyesi vardır.

Rüzgârın yönünü değiştiremiyorsan yelkenlerini rüzgâra göre ayarla! Çünkü insanlar, karşılaştığın fırtınalarla değil, gemiyi limana getirip getirmediğinle ilgilenir.

Ara sıra isyana yönelecek olsan da, hatırla ki insanları yargılamak imkânsızdır.

Doğduğun zamanları hatırlar mısın? Sen ağlarken herkes sevinçle gülüyordu. Öyle bir ömür geçir ki, sen öldüğünde herkes ağlasın!

Sabırlı, sevimli ve vefakâr ol! Eninde sonunda bütün servetin sensin.

Görmeye çalış ki, bütün pisliğine ve kötülüğüne rağmen, dünya yine de insanoğlunun biricik güzel mekânıdır

...

Aylar sonra ilk kez birşeyler paylaşmak adına MB geldim.

Çok mu uzun bir sürecmiydi derseniz bence değildi ama en son yazdığım yazının tarihine bakınca :) evet uzunmuş.

Bu sürede ben, kendi adıma inanılmaz güzel deneyimler yaşadım ve mutlak paylaşayım sizlerle ilerleyen zamanlarda.

Yine buralardayım:)

Görüşmek dileğiyle.

Gelincik'ten kocaman sevgilerle.

 

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..