Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '10

 
Kategori
Anılar
 

Güncele yakın bir tahliye davası!

Güncele yakın bir tahliye davası!
 

Yıl 1991. Kiracılarımızdan biri Eczacı, biri Doktor. Eczacı dokuz yıllık kiracımız, doktor da iki yıllık. Eczacı istemişti dükkânı

doktora vermemizi. Bir yıl iyi geçindiler sonra birden düşman oldular birbirlerine.

Meğer doktor az ilaç yazıyormuş hastalara. Bıktık şikâyetlerinden! Bize ne diye ilgilenmiyoruz.

Bir gün doktor anneme bir şeyler fısıldamış.

“Ayşe teyze; eczacının dostu var haberin olsun!”

Annem bunu bana söyleyince inanmadım.

“Anne, bunlar birbirlerinin aleyhinde atıp tutuyorlar. Eczacı böyle bir şey yapmaz. İnanma her şeye!”

“Ben de inanmadım ya!” Dedi annem!

Fakat çok geçmedi, komşular başladı fiskosa!

“Ayşe Abla, eczacı dükkâna birini alıyor, kapıyı kilitleyip içeri giriyorlar! Gelen kapıdan dönüyor! Saatler sonra kapıyı

açıyorlar!”

Annem iyice işkillendi. Bir komşu olsa neyse, birkaç komşu takip etmiş bunları. Kadını da tarif ettiler.

İnanamıyoruz bir türlü! Hanımı da güzel bir kadın! Hani olmasa mazereti olurdu! En azından benim açımdan!

Bir gün kapımızın zili çaldı. Baktım Doktor!

“Buyur Doktor Bey!”

“Ayşe teyze evde mi?”

“Evde!”

“Acele gelsin!”

“Ne oldu?”

“Eczacı, kadını içeri aldı kapıyı kilitledi! Hemen bastıralım onları!”

Annem de duymuş konuşmalarımızı geldi!

Canım sıkıldı.

“Bize ne bundan Doktor Bey? Adam ne nane yerse yesin! Veririz mahkemeye atarız dışarı! Allah’ından bulsun!“

Doktor bir şey diyemedi daha, gitti!

Kartal’da bir avukat vardı tanıdığımız, telefon ettik! Vekâlet verdik, ihtiyaçtan dolayı tahliye davası açtık!

Altı ay sonra tahliye kararı çıktı. Çekti gittiler güneydeki bir ilimize. Altı aylık kira, elektrik ve su paralarını da ödemedi!

Olsun; bir aileyi yıkılmaktan kurtarmıştık!

Bu olayı güncelle ilgisi var diye yazdım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..