Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

GünCell olanlar...

GünCell olanlar...
 

Bugün Sabah; sokaktan eksozunu patlatırcasına geçen, motorsiklet ve sürücüsü !! tarafından uyandırıldım... Zaten; haftanın tüm yorgunluğu üzerimden, 8 silindirli Chevrolet Bellair geçmişcesine etki yapmış. Bir de sabahın seherine imza atmaya çalışan, DEĞERli o şahsiyet..! yetmiyormuşcasına tuz biber etkisi yapınca, yataktan fırlamak suretiyle kalktım. Pencereden yarı belime kadar sarkmıştım, Değerli o şahsiyete GÜNAYDIN demek için ama, sokağın köşesini, sayısal lotoda büyük ikramiye kazanmış gibi dönüverdi... Ben ise; uykulu gözlerle hala olaya parmak basamamanın burukluğu ile, bildiğim en ahlaka mugayyir sözleri sıralayıverdim... Kim duyacaksa?...

O saatten sonra, kalmayan uykuya devam etmek mümkün olmuyor tabiiki... Benim kalkmama uyanan validehanım ise;

- Hayrola evladım sabah sabah erkencisin ? diye sorunca,

- Fazla uyku iyi değilmiş anneciğim, geçen gün bir yerde okumuştum da.! onun için erken kalktım... diyebildim. Neyse; annemde kalkınca, erkenden kahvaltı yapmaya karar verdik. Kahvaltının ardından bilgisayarımın başına geçip, E-gazetelere göz atmaya başladım..! malum; bilgi çağında bilgisayarların devreye girmesiyle, artık normal normal gazete dahi almaz olduk ya..! (Tiraj meselesi...) nasıl olsa, o gazetelerle daha sonra cam bile temizlemeyeceğimize göre, almanında bir anlamı kalmıyor... Efendim ilk önce; Milliyet'in sayfasına girdim, neler olmuş bakalım dünyada ben UYKU'da iken diye... (Hay ben seninde..., motorununda...)

Maçın fotografları... başlıklı bir haber var ama, öncelikle fotograf gözüme takıldı normal olarak... Fotografta iki futbolcu kardeşimiz var, biri beşiktaşlı diğeri kayserisporlu. Ama işin en güzel tarafı ise, her ikisinin arasında uçan bir kuş var... Fotografı çeken muhabiri tebrik etmek lazım nasılda yakalamış olayı... nedir bu durumun anlatmak istediği şey? Futbol müsabakaları kardeşlik ve barış içerisinde oynanmalı..! Kuşlar barışı temsil ederler öyle değilmi?... (Seni bi elime geçirirsem o motorunun...)

Ada bu partiyi konuşuyor... başlıklı bir haber daha gözüme takıldı, M.United'li oyuncu Ronaldo, sezonun ilk galibiyetini kutlamak için, hayat kadınlarıyla beraber havuz başında alem yaparak kutlamada bulunmuş... sabaha kadar..! Efendim, futbolcuda bir insandır nihayetinde. Onunda bir takım, takım dışında faaaliyetlerde bulunması gerekiyormuş... İnsanlık işte. Yüce önderimiz bizim sporcularımız için ne demişti hatırlayınız; '' Ben sporcunun; zeki, çevik ve ahlaklısını severim...'' Ahlaklı bir sporcu olmak zormuş... herkes zeki ve çevik olabilir... Ama, ya olamayanlar ?(Ahlaksız herif motor öylemi kullanılır.?)

Çıplak yüzmek isteyince genç kıza polis engel oldu... başlıklı bir haber daha var. Efendim; 25 yaşında ve Ege üniversitesi Biyoloji bölümünde okuyan bir genç kızımız !(Onun anne ve babası biz olmadığımız için sadece kızımız diye hitap etmek adettendir ya..!) 25'nci yaşını kutlamak için arkadaşlarıyla İzmir'de eğlendikten sonra denize çırılçıplak girerek doğum gününü kutlamak istemiş..! bizim sözümüz yok... Kızımız Biyoloji bölümünde okumanın verdiği erdemle olsa gerek, çıplaklığın ne kadar doğal olduğunun farkına, alkol aldıktan sonra varması ile belkide insanın biyolojisi hakkında ders çalışıyor olabilme ihtimalini akıllara getiriyor mu acaba??? Yoruma açık... hemide alenen üryan açık... (Alenen gürültü yapmak, motor kullanmak demek mi oluyor ?)

Halat faciasına kıl payı... Bir diğer haberin başlığı. Adalar-Kabataş seferini yapan Paşabahçe vapuru halat kopararak 3 kişinin yaralanmasına sebep oldu... Memleketin halat üreticilerine sormak lazım ? Halat için de hammaddeyi yurtdışından mı getiriyoruz ? Bir ay içerisinde ikinci halat faciasını ucuz atlattık sayelerinde. Allah diğer halatların şerrinden herkesi korusun diyebiliyorum sadece... (Seni o motorun üzerine, halatla mı bağladılar da düşmeden gidebiliyorsun?)

Dizilerde neler olacak? işte en mühim haber ve merak edilen şey..! Şehrazat Onur'la evlenecek mi? Düğün iki kişiye tasası yedi komşuya olduk halleri... Arka sokaklarda neler olacak? memleketin ön sokaklarından kimin haberi var ki? arkasını merak etsinler.. .Elveda derken ameliyata alınan Leyla iyileşecek mi? Doktoruna sormak lazım... Yaprak dökümü sonrası Fikret'in yeni hayatı nasıl olacak ? Baharda ağaçların yeniden yeşermesini beklemekte fayda vardır herhalde?... Boran tutuklandı Sıla ne yapacak ? Bir üst mahkemeye baş vurarak temyize gider belkide... Avrupa yakasında Makbule, Burhan'ı mı, İzzet'i mi seçecek ? Makbule'nin işi zor, gönül kimi severse güzel o dur... Selena'nın sırrı ortaya çıkacak ve cadı olduğu belli olacak, böylece cin olmadan adam çarpmanın nasıl olduğunu anlar herhalde ? Ve; Polat patlayan bomba karşısında, kurtlar vadisinin altında kalacak mı ? bunlar derin mevzular..! bu kadar sorunumuz varken, hala uyutulmaya devam ediyoruz...!! (Sen beni uyutmadın ya, inşallah uykunda üzerinden Harley-Davidson geçer ne diyeyim...!!! )

 
Toplam blog
: 122
: 2970
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Ankara Doğumluyum... Yazı yazmayı, çizmeyi, okumayı, izlemeyi, dinlemeyi, vb...vb... seviyorum. Bodr..