Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '18

 
Kategori
Güncel
 

Gündem

Gündemi gönül rahatlığıyla takip  etmek ne de zorlaştı değil mi? Çayımızı haber saatlerine denk getirip, keyifle beklediğimiz zamanları göremez olduk sanki.

  Gündem başlıkları can sıkıcı... Menfaat ilişkilerinin politikaya dönüşmüş kareleri, can acıtan olayların artık çağımızı ürkütmesi... Hangisini saysam üzücü, göz yaşartıcı değil mi sizce de? Ağlanacak hallerimize gülecek çağlardayız, çareler bir bir düşünülse de yetersizlik tek tek azaltılsa değil mi? 

  Neden mi yazıyorum? Neden yazmayım? Yazıyorsam  sebebi var. Belki küçük bir farkındalığı sağlamak, imkansız  gibi düşünülen, beynimizde tasarladığımız cümlelerin önüne geçmek olamaz mı bu değinmeye çalıştığım aslında hepimizi içten içe acıtan.

   Kaç kez denedim kendimi, tam haber saatine denk getirip çayımın demini keyifle beklemeyi denedim. Üzgünüm olmadı, yapamadım. Haberin, gündemin öğreticiliği vardı zamanında, şimdi kaosa dönüşmüş üzülerek ve iç çekerek söylüyorum. Çünkü hepsi bizim sorunumuz, bizim dert edeceklerimiz. Bi anneysen dert edersin, bir babaysan endişelenirsin. Bu bizim ortak  derdimiz, tasamız. 

    Umut etmeye öğrenmekten başlamak gerek, farkında ola ola, dert ede ede... Dert edelim ki çarelerin kapılarını çalmaktan geri durmayalım...

 

 
Toplam blog
: 17
: 139
Kayıt tarihi
: 02.07.18
 
 

Hayatın tehlikeli olduğunu görmeye başladığımda yazılara verdim kendimi. Okuduğum yazılarda sevdi..