Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gündemdekiler, içimden geçenler

Gündemdekiler, içimden geçenler
 

pardon denmekle olmuyo bağğyy


Sıcak bi gün daha geçiyor. Geçti say. Saymayacağım. Şimdi böyle konuşma diliyle yazıp da, sonra da -cağım, ceğim eklerini ekleyince kendimi çarkçıbaşı KK gibi hissedediyorum. hissetmek istemiyorum ama öyle. Neyse gündem ne kadar yoğun. Seçilmişlerin meclise girememesi, seçenlere de seçilenlere de büyük hakaret, haksızlık. Ama bu işler böyle işler, bu anayasa ile başka türlüsünü beklemek nedir? Otomobil lastiği ile tır yürür mü? Yürümüyor işte. Otoyolun, orta şeridinde lönkk diye kalıyor herşey.Geçen sene acayip heyecanlandığım, 12 eylül anayasının değişmesini, güven oylamasına çeviren, meydanlarda Tayyip Erdoğan'ın havuzlu villa, altın musluklardan bahsedip, anayasa değişikliğini lagalugaya getirmeye çalışan KK işte bu anayasa herkesi olduğu gibi seni de bağlar. Elini kolunu. Bu olaydan sonra tüm siyasi suçlara genel af çıksın bari. Adam düşüncesini söyledi diye içerde. Böyle bi şey olamaz. Dürüst ve yapıcı bi muhalef yapsan n'olur, ha n'olur?

Bir seçim sonrası daha ''aptalsın, aptalsın, aptalsın, aptalsınnnızzz'' yurttan çok sesli korosu yayın yaptı. Stockholm sendromuna kadar gitti. Nedir ki kimsenin şu değişen chp^yi ve başkanınını eleştirmek gibi bi hali yok mudur? Bu adamla olmuyor. Gerçekten değişse, sabah söylediğini akşam değiştirmeyen bi adam gelse. Büyükerşen misali. O zaman, o çok söyledikleri aptallar azalır gibi geliyor bana. Sen yapıyorsun ikidarı, iktidar. O zaman sahte hort zortlarla tv lere çıkma n'olur? Bay geldi artık.

Peter Falk da ölmüş. Neee yeni mi? Töbe desene, ölünün arkasından, yeni mi, denir mi? Müslümansa Allah rahmet eylesin, Hıristiyansa toprağı bol olsun, bak işte budistse ne denir bilmiyorum. Kolombo'nun yağlı ve kırışık pardüsösü ne kadar meşhurdu. Çocukluğumun kahramanları gidiyor birer birer. nerdeyse biz gideceğiz de, -karamsar oldu biraz, evet farkındayım- onlar gitmiş çok mu? Yaşamın karşıtı ölüm. Ne var ki kapatalım şu sevimsiz konuyu. Kolombo'yu hayal meyal hatırlıyorum. Hom hom diye mi konuşurdu. Kim yapmıştı acaba dublajı? O zamanlar sezon finalleri, bihter ölmez içimzde yaşıyor, falan tripleri yoktu. küçük ev, heidi vardı. Heidi'yi severdim. Bak sen şimdi Cem Yılmaz bi reklam filminde kullanıyor. aferin kerataya, güzel yapmış, babasının yanında gözlemlediği Perşembe pazarının bitirim esnafını.

Bugün, gastede okudum. Abd li bilim adamları 27 haziran pazartesi günü kıyamet kopacağını söylemiş. Bu gökbilimadamları geçen sene de bunu yapmıştı. Anlıyorum bu mevsimde yıllık izne çıkmadan önce psikopata bağlayıp, milleti korkutmaya çalışıyorlar akılları sıra. Yemezler artık. Gerçekten psişiksiniz gökblimciler.

Ben yine güzel ve kalın ve sehpanın üzerinde yalnız ve mahsun duran kitabıma döneyim.

 
Toplam blog
: 246
: 1012
Kayıt tarihi
: 15.02.08
 
 

..