Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Gündüz çökerken

Gündüz çökerken
 

Sana koşmaktan yorulan ayaklarım benim değil artık.Başka hayatları yaşadım sen yokken, kaybettiğim


Sana koşmaktan yorulan ayaklarım benim değil artık.
Başka hayatları yaşadım sen yokken, kaybettiğim acılarda.
Hangi hüznün sonunda bir mutluluk olmuş ki.
Zorunda mıyım seni her gece rüyalarıma almaya?

Küçük bir çocuğun kirli ellerinde sen oldun hep.
Oyuncaklarımı topladım, yeni başlayan oyunlar için
Saatlerim seni vurdukça kalp sızım uyutmadı geceler boyu
Duygularımı serdim, beynimi, kalbimi alıp gitsen de

Bu bir son değildi, ilk de olmayacak biliyorum
İsminin baş harfini kazıdım odamın duvarlarına
Körolası gözlerim başkasını mı sevmişti ki...
Beni terk ederken beni de yanında götürseydin bari

 
Toplam blog
: 78
: 658
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

İstanbul Üniversitesi'ni bitirdikten sonra, değişik yayınlarda editöryal çalışmalara başladım ve ..