Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Günebakanların gözleri

Günebakanların gözleri
 

çok yağmur yağdı,
pabuçlarım bile eridi
karanlıktı, bulamadım,
nereye gitti ayaklarımın izi…

duvarın duldasında bekledim,
içimdeki yoksul duyguyla,
göz göze geldi,
ıslak serçeler
sonra onları da örttü,
güz yaprakları…

benim topuğumdaki diken,
sızladı durdu,
gidemedim…

çok yağmur yağdı,
umutlarım bile eridi
karanlıktı bulamadım,
nereye gitti,
büyüttüğüm kırçiçekleri?

sokaklar geçti önümden,
evler,
kapılar geçti,
bana açılmayan,
beni durak bellemeyen,
trenler geçti,
acı uğultusuyla…

bir güneş geçmedi,
bir ışık geçmedi,
karardı,
günebakanların gözleri…

özlem özkaya

 
Toplam blog
: 39
: 229
Kayıt tarihi
: 04.03.11
 
 

Gerçekler düşleri sevmiyor... ..