Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Güneş bugün yükseklerde doğdu

Güneş bugün yükseklerde doğdu
 

bitez - aegeanproperties.co.uk


Ayaklarımız yerden kesildi. Yükseliyoruz. Bekliyorum. Etraf hem sisli, hem karanlık. Hepimiz teslim olmuş uçağın pilotuna; duyuruları dinlemedeyiz. Kemerleri çözebiliriz şimdi.

Gün aydınlanıyor yavaştan. 11, 000 m.’de çok keskin bir çizgi var. Bir o kadar da doğal... Koyulaşan mavilik, beyazlığa bir set çekmiş. Altta yumuşacık, pofuduk bulutlar, diğeri berrak bir sonsuzluk... Gökyüzünde ufuk...

Şeridin üzeri kırmızı ve sarı. İşte güneş doğdu. Gözümün içine baka baka doğdu. Soğuk, nalet bir düzen içinde oturmuş beklerken, şımarık bir çocuk inadıyla doğdu. Sıcak ve aydınlık sol yanımda parlıyordu.

Bodrum’a gidiyorum. Yakmayacaksın bu sefer beni güneş. Kış ortası Bodrum da neyin nesi demeyin. Paramız yoksa, dostluğumuz da mı yok? Bana ihtiyacı olan bir canım dostuma destek olmaya gidiyorum. O benim yol arkadaşım. Ne de olsa 15 sene sonra Bodrum’dayım. J

Belki de bu; yılbaşı hediyem kendime. “Git! Bodrum sana iyi geldi ilk gittiğinde. Bu da iyi gelecek.” Dedi bir başka dost. Ne şanslıyım. Etrafım dostlarla sarılı. Kıymet bilmek lazım.

Gelmişiz bile. Birazdan hava alanı. Yine daldık bulutların ortasına. Sarardı etraf. Aşağısı deniz... Binbir yol, iz... yavaş yavaş belirginleşiyor. Arsız birkaç bulut yanıbaşımızda süzülüyor. Kulaklarım tıkandı. Acıyorlar. Yutkunmam lazım. Ne şaşkınlık! Nefes bile almıyormuşum nicedir. Bu özgürlük yolculukları ne hoş!

Işığa döndük şimdi. Bulutlar çoğaldı. Köpük köpük... Bilmesen, vapurun dalgayla aşkından sanırsın. Uçağın sağ kanına ve motoruna yansıyan ışık... Peh! Çok artistikli hissettim şimdi kendimi. Tamamdır. Kemerler bağlı, koltuklar dik. Tepsi kapalı. Evet, hava alanı yakın. Sola yattık.

Oğlumun puzzle parçaları gibi aşağısı. Ha ha... Fal gibi aynı. “Sana 3 vakte kadar yol göründü”. Şşttt.. Kaptan! Öyle ani frenler yapmasana! Habire sağa, sola oynamak zaten sinir bozucu. “Şu ada hangisi acaba? Ah... Bir ikincisi... ” Hooooppp... Tekrar yattık sola.

Suya yazı yazmış sanki Bodrum’lu balıkçılar. Ne şık bir kadınsın sen Bodrum! Her yanın aksesuar... Nereye baksam bir güzellik... Sen beni sevemezsin elbette. Ama ben bu tada çıldırıyorum.

İndik. Sorun yok. Bodrum havalimanına hoşbulduk :)

 
Toplam blog
: 86
: 3134
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

Marmara İng. İşletme mezunuyum. Pazarlama bölümünde uzmanlaştım. Reklamcı olmak istiyordum. Olmad..