Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Güneş'e (ayrılık şiiri)

Güneş'e  (ayrılık şiiri)
 

Siz nereden bileceksiniz bu gözyaşlarının sahibini

Ne zaman kabul edeceksiniz

Ayrı odalardaki yastıkların aynı olaydaki şahitliğini

Pişman olur musunuz sevdiğinizi söylediğinize

Ve hiç dalar mısınız size bakan bir çift denize

*

Hala dudağımda bir gamzenin izi var

Aklımda o bir gamze ve gamzenin sahibi

Keşke diyorum keşke giderken yanında götürmeseydi gamzesini

Gülüşünü bir çift denizi

Burada bıraksaydı geceleri kulağımla sevişen kız oğlan kız sesini

Keşke diyorum keşke giderken yanında götürseydi beni

*

Şimdi bu ayrılık mı yoksa aşk mı

Ayrılınca mı aşkın anlamı olur aşk ayrılıkla mı son bulur

Sarı saçlı bir özlem dolaşır parmaklarımda

Unutamadığımdan değil aldatamadığımdandır gecenin böyle intikam alması

Güneşin bu denli erken doğması

Gözlerimde saklı ve yükseklik korkusu olan bir damla gözyaşıdır yaşamama sebep

Bu yüzdendir gözlerimin sürekli dolması

*

Kim bilir nerede olduğunu ya da kim söyler seni nerede bulduğunu

Nereyi arasam nerede unuttum nerede bıraktım seni diye bir hatırlasam

Tüm sabırsızlığımı boşalttım kumbaramdan bilesin

Gölgene güneş vuruyor nerdesin

*

Gençliğimi bozdurup bozdurup harcıyorum

Yarısı boş bir bardaktaki yarası taş bir sevda adına

Daha neyim kaldı ki ne’me acıyorum

Belki de hükümsüz muradıma

*

Neden parmak uçlarında sessizce yürür yalnızlık

Neden kapıyı çalmadan girer içeri

Gitmeye niyeti yok belli

Neden nedensizdir ayrılık

*

Sevda Kuşu

 
Toplam blog
: 69
: 1030
Kayıt tarihi
: 12.12.15
 
 

Üniversite mezunuyum, İngilizce ve Fransızca biliyorum, bir firmada yönetici olarak çalışıyorum. ..