Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Güneş Tutuldu Dönüştünüz mü

Güneş Tutuldu Dönüştünüz mü
 

Ne oldu diye sormayınız efendim…
Güneş tutuldu!!!!
 
Nasıl yani?
Siz farkında değil misiniz?
Aylardır ortalık yıkılıyor, sosyal medya sallanıyor, güneş tutulacak, değişim, dönüşüm kaçınılmaz olacak diye…
Yoksa siz hala değişmediniz mi?
 
Şahsen ben az evvel, saat 21.21 itibariyle ile değiştim, bambaşka birine dönüştüm.
Örneğin tam güneş tutulurken, yüzümü güneşe verdim, bir baktım ki hooop on yaş geriye gitmişim. Botox falan ne gerek, tutulma anında dön güneşe, tamam. Lütfen sen nasıl genç kalıyorsun diye sormayınız efendim, yüzünüzü güneşe dönünüz, yeter.
 
Sen hep alttan alırdın, aşırı toleranslı davranırdın, kırılsan da küsmezdin, ne oldu diye de sormayınız…. Küstüm işte... Önce güneşe küstüm, neden tutulup tutulup herkesin dengesini alt üst ediyor diye.
Sonra da benim dengemi alt üst edenlere….
Mesela bozuk param yok diye olay çıkaran taksi şoförüne, küstüm efendim, binmem bir daha o taksiye. Tam tutulan güneşi ararken orada adamın yüzü!!!  ne işi var, küs gitsin işte… 
 
Yeni koleksiyonumu görünce de şaşırmayınız efendim… Güneş tutuldu, tasarımlar da değişti, zaten Çelik de değişmişti. Sahi o zaman da güneş mi tutulmuştu?
 
-Dondurma yiyebilir miyim anne? 
-Tabii oğlum.
-Ne kadar yiyebilirim anne?
-Ne kadar istersen oğlum.
-Anneeee????
-Değiştim, dönüştüm oğlum.
-Zaten ben de sadece bir top yiyecektim anneciğim...
 
Sevdim ben bunu, ne tutulmaymış ama…. 
 
Peruk düştü, kel göründü, kalan sağlar bizimdir tutulması…
 
Nice güzel tutulmalara efendim…
 
Tutulma bitti, dağılabiliriz :))))
 
Sevgiyle,
 
Aşk'la....
 
 
Toplam blog
: 47
: 511
Kayıt tarihi
: 21.03.16
 
 

Bir anne... Bir mimar... Bir kadın...   ..