Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '07

 
Kategori
Küresel Isınma
 

Güneş ve dünya

Güneş ve dünya
 

(Bilim- Kurgu)

Güneş :" Neden sinirlisin(Küresel ısınma) Dünya"

Dünya : "Öyle mi görünüyorum"

Güneş : " Evet, verdiğim ısı ve ışığım sana zarar veriyor gibi"

Dünya : " Geçici bir durum, bağışıklık sitemimde(atmosfer) ufak bir zayıflama oldu."

Güneş : " Daha önce de oldu bilirim, bunu da atlatman zor olmaz."

Dünya : " Diğer gezegen kardeşlerimle(güneş sistemindeki diğer gezegenler) ne zaman konuşmaya başlayabileceğim ?"

Güneş : " Kendini yalnız hissettiğini biliyorum. Onlar uyuyorlar. Uyandırmak istersen..."

Dünya : " Önce kendimi toparlıyayım. Isımı düşürmem gerekiyor. Kendimi iyi hissetmeliyim.

Güneş : " Biliyorsun ki gezegen kardeşlerini uykudan uyandırmak ve bu sistemin dışındakilerle iletişimde bulumak için insanlığı kullanacaksın. İki zorlu aşama görüyorum. İnsanlığın kendi içinde barışıp, anlaşabilmesi ve sana zarar vermekle, kendine de zarar verdiğinin bilinciyle bu davranışından vazgeçmesi.

Dünya : " Evet biliyorum, bu iki aşamdan sonra kendimi iyi hissedebilirim. "

Güneş : " Biliyorsun ki üzerinde yaşayan tüm canlıların dayanabileceği bir üst sıcaklık var. Senin her aşamada sıcaklığın artması onlara zarar verecektir.

Dünya : " evet "

Bu sırada bir ağaç gölgesinde oturup güneşe kaçamak gözlerle bakıp düşünen bir insan" Acaba dünyamızın ısınmasının nedeni olan insan etkisinin dışında başka nedenler de mi var, bilim insanlarının bizden sakladığı başka kaçınılmaz etkenler mi var ?" diye kendi kendine soruyordu.

resim : http://www.milliyet.com.tr

 
Toplam blog
: 110
: 1205
Kayıt tarihi
: 30.05.07
 
 

"Yazıyorum o halde düşünüyorum" diyen, güncel gelişim ve değişimleri takip ederken anlam ve kavramla..