Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Güneşe inadırılamamış bir kadın

Güneşe inadırılamamış bir kadın
 

Sorunsuz bir hayatın ortasından merhaba demeyi isterdi elbet kelimelerim, mütemadiyen sevilmiş bir kadın olarak sonsuza inandırılmak yahut. Bir adamın en güzel ütopyasının en güzel yeri olabilmek. Ya da bunların hiçbiri olamamış ; huzuru ayak parmaklarından saç tellerine kadar iliklerinde hissedebilmiş bir kadın... İmkansızın ötesinde, imkasızlıkla iç içe...

Yani gökyüzünde gece olabilmek isterdim, karanlık... Kapkaranlık. Ama güneşin doğacağından umutlu, güneşe inandırılmış bir gece olmak isterdim ben.
Asla olmayacağını bildiğim halde inanmak isterdim kavuşmaya... Güneşin ayla sevişmesine tanık olmak, Güneşle sevişebilen bir karanlık olmak. İsterdim, hayat biraz daha yaşanılabilir olsaydı eğer... O zaman tutulabilirdim belki. Ve o zaman umudun , aşkın , huzurun propagandasını yapabilirdim.
O zaman inanabilirdim, sarsılmazdı inancım... Ve inancımı sarsan bir adama, inancını yerine getirtebilecek düzeyde beddualar yollamazdım.
 
Küçücük bir evin küçücük penceresinden, sigaradan çektiğim onlarca nefesi soluyamazdım, nefret ede ede...
Küçücük bir şehrin, küçücük dar sokaklarında aramazdım aşkı.
Güneşe inandırılmış bir Gece olmak isterdim ben...
O zaman tutulurdum belki...
Güneşle sevişirken en karanlık yerlerim, tutulurdu yüreğim...
Isınırdı buz tutmuş , karanlık bedenim...
Küçücük bir şehrin, küçücük bir odasının, küçücük bir penceresinden gökyüzüne bakarak ağlamazdım böyle...
Küçücük bedenime, küçücük hayallerime, küçücük kelimelerime ihanet etmezdim...
Güneşe inandırılmış bir gece olmak isterdim ben. Ne zaman geleceğini bilirdim. Ne zaman geçeceğini ve ne zaman gideceğini. O zaman böyle olmazdı. O zaman böyle olamazdı.
 
-Sen beni hiç güneşe inandırmadın.
Sen benim karanlık yerlerimi hiç örtmedin...
Giderken hangi şarkı çalıyordu arka fonda hatırlamıyorum ama, ben bu gidişi hiç sevmedim.
Hiçbir filme benzetemedim.
Bu kadar yeteneksiz miydin? 
Bir oyunu sevdiremedin...
 
22.11.11
 
Toplam blog
: 17
: 537
Kayıt tarihi
: 07.12.11
 
 

Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dramatik Yazarlik Bölümü Öğrencisiyim. İzmi..