Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Güneşe isyan

Güneşe isyan
 

"SEN GİTTİN, GÜNEŞ BATTI, HAYAT DURDU. BEN BİTTİM, GÜNEŞ BİR DAHA HİÇ DOĞMADI, DOĞMAYACAK."


Tabiata can veren güneş, dağların ardından görünmeye başladığında,  bir büyük rakı ile sakinleştirdiğim yüreğim sancılarla doluyor tekrar. İsyan ediyor çaresizce ... Ne için doğuyor bu güneş, kim için doğuyor?Dünde yaşamak için sebep arayan ben, ne bulacağım ki bugünde....

Evrendeki her canlı güneşe ihtiyaç duyarken, yakamozlarla dost olmaya mecbur kalmış ben, istemiyorum onu artık hayatımda. Hiç doğmasın... Karanlığa batmak istiyorum gırtlağıma kadar. Boğulmak, kaybolmak istiyorum sessizce. Hayatımdaki tek aydınlık, rakı soframa eşlik eden sigaramı yakmak için kullacağım kibritin cılız alevi oalcak bundan sonra.

Neden mi?

Güneşin her doğuşu yeni bir günü, her yeni gün de yeni umutları, yeni mutlulukları getirir insanın hayatına. Yaşama sıkı sıkı tutunmak için yeni sebepler çıkarır karşına. Ben hariç tüm canlılar için doğrudur bu, benim içinse bir zamanlar doğruydu...

Bir zamanlar Tanrı'nın güneşi insanları aydınlatması, onlara yol göstermesi için yarattığını düşünürdüm, karanlıklarda kaybolmasınlar diye. Başıma her ne felaket geldiyse, yeni günle tekrar tekrar umutlandım, herşey değişecek bende mutlu olacağım diye. Ama çok sonra anldım acı gerçeği.Hep böyle kandırmışım kendimi, itiraf ediyorum. Gecelerin karanlığında steril ettiğim yaralı kalbimin, tekrar kanamasını, parçalanmasını seyrediyormuşum aslında, güneş her doğduğunda.

Ve birgün bu son dediğim kişi de çıktı gitti hayatımdan. O gün inandım herşeyin yalan olduğuna ve senelerce kendimi kandırdığıma ...

"SEN GİTTİN, GÜNEŞ BATTI, HAYAT DURDU. BEN BİTTİM, GÜNEŞ BİR DAHA HİÇ DOĞMADI, DOĞMAYACAK."

 
Toplam blog
: 13
: 6011
Kayıt tarihi
: 18.09.12
 
 

Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektrik Öğretmenliği Bölümünü bitirdi. Halen özel..