Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

21 Mart '09

 
Kategori
Sinema
 

Güneşi Gördüm! ''Güneşi Gördüm''

Güneşi Gördüm! ''Güneşi Gördüm''
 

Sinema,Güneşi Gördüm,Mahsun Kırmızıgül Milliyet.com.tr


Bu sabah; güneşin doğuşuyla birlikte, dünyanın duvarlarının ardından yükselen, meleklerin söylediği ilahileri dinliyerek uyandım..

Anladığım sözlerin hepsi de, insanları, sevgiye, saygıya, şevkate, sadakate, merhamete ve iyiliğe çağırıyordu.. Duygu dünyamız olan yüreklerimize sesleniyorlardı...

İnsan yüreği bu, hangi kötülüğün ve çaresizliğin üstesinden gelmez ki, işte bunun için, hem çok sert ve hem çok yumuşak diye bilinmez mi?

Bu sabah Batı'dan Doğu'ya doğru uzandım.. Sabahın aydınlığıyla, çok uzaklardan, Doğu'dan Batı'ya göçenlerin, telaş içinde tekrar geri döndüklerini gördüm..

<ımg id="haberresim1" height="80" src="http://i.milliyet.com.tr/Kategori260/2009/03/17/fft23_mf201006.Gif" width="186">

Hepsi üzgün, hepsi acılı, hepsi perişandı.. Ve hepsinin üzerlerinde güneşin geceye çalan alacası vardı...

Büyük şehirlerin kalabalıklarını, onların yanıbaşlarında nefes alan kocaman yanlızlıklarında gördüm..
Hepsi de Cehalet'e yenik düşmüştü.. Umduklarını değil de karşılaştıkları bir yığın derdi, kaderleriyle birlikte sırtlanmış güneşe doğru yürüdüklerini gördüm..

<ımg src="http://www.warnerblade.com/w/wp-content/uploads/2009/03/gunesi-gordum.jpg">

Geçmiş zaman masalları dinliyen çocuklar gördüm.. Sıralı dikilmiş Telli kavak diplerinde, el ele dolaşan, sarmaş dolaş, birbirleriyle dans eden gençler gördüm.. Mezar taşlarına yaslanmış yaşlı gölgeler gördüm.. Ben bugün insanların ağlayan yüzlerinde ''Güneşi Gördüm''

<ımg height="60" alt="" src="http://video.google.com/ThumbnailServer2?app=smh&contentid=27434360377ac87e&offsetms=60000&itag=w160&sigh=bAUG6qF8LOm5Cha9bL9qeHGjyhE&h=60&w=80&sigh=__oMLWKaMMbGJvc3aPgFGtxvY-Mvc=" width="80" border="1"> Sinema, Güneşi Gördüm, Mahsun Kırmızıgül, Fragman İzleyin!

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..