Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '21

 
Kategori
Şiir
 

Güneşi Görmek

Işıl ışıl parlayan güneşe bakarım sevgiyle dikkatle
 
Ruhumun derinliklerinde bir huzur, bir mutluluk dolaşır
 
Sanki bir mesaj veriyor gibidir hayatımın imtihanına
 
Kimi zaman da ışıldamaz, parıldamaz olur, canım sıkılır o an
 
Şimdi yaşadığım kentte, ne sabah ne öğlen ne de akşam
 
Güneşi göremiyorum, sanki bir boşlukta yaşıyor, gönlüm mahzun
 
Köyde baba evine gittiğimde tatile, her sabah doğuşunu seyrederdim
 
Pırıl pırıl parlıyordu, sanki bana gülümsüyordu, perdem açık izlerdim
 
Normalde geç uyanırdım, emeklilik hali malum, ama köyde erken uyanırdım
 
İçime bir huzur odama güneşin ışınları dolardı, duygularım coşardı
 
Nesin sen güneş, dünyamızı ısıtırsın gün boyu, gece kaybolursun
 
Eski insanlar Tanrı diye tapınmışlar sana, gezegende en büyüksün
 
Canlı cansız, günahkar masum ayırmaz her yeri ısıtır aydınlatırsın
 
Selam sana dost güneş, hayatımın her anındasın, doğuşunla batışınla 
 
Yıldızlar,ay da güzel ama sen başka bir güzelsin, güneşimsin benim.
 
 
 
Düzce
 
21.01.2021
 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..