Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Güneşi Kamaştıran Gözlerindi Vurulduğum

Güneşi Kamaştıran Gözlerindi Vurulduğum
 

_________________________________________________________________________________________________________


Doğuşunu çıkardım güneşin, batışından.
Bir kucak sen kaldı.
Serptim gönlüme can pınarımdan,
An'a erilecek huzur vardı.

Güneşi kamaştıran gözlerindi vurulduğum.
Dalgalarıydı saçlarının, aşka tutulduğum.
Ben olmanın varlığıydı, sana savrulduğum,
Bir deli sevda, hayallerimde kavuştuğum.

Öyle diledim ki seni, o hayal gerçek olsun.
Duydu Râbb'im sesimi, al dedi senin olsun.
Sevda doruklarında çağlayanlarım coşsun,
Hep çok sev beni, yüreğin aşkımla dolsun.

aks

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..