Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Güneşin olsun gönlünde!

Güneşin olsun gönlünde!
 

Uzun zamandır yağmur yağmıyordu, özlemişim. Hemen bir yaseminli çay yaptım kendime ve pencerenin önüne oturup yağmuru izlemeye başladım. Gökgürültüsü, bulutlar, telaşla düşen yağmur taneleri sanki içimi yıkadı, arındım. "İşte mutluluk bu!" dedim kendi kendime.

"An" ı yaşamaya çalışıyorum, beklentilerimi en aza indirmeye çalışıyorum, daha mutlu olabilmek için.

Bu şiir geldi aklıma, okudum... CESAR FLEISCHLER ne güzel dile getirmiş yüreğimdeki duyguları... Kar yağarken Cenap Şahabettin'in "Elhan'ı şita"sını, yağmur yağarken bu şiiri okumayı severim. Her duruma uygun şarkı olduğu gibi şiir de olması ne güzel.

İşte yağmurlu günde mutlu olmak için okunacak o güzel şiir;

GÜNEŞİN OLSUN

Güneşin olsun gönlünde Kar bile yağsa Ya da fırtına olsa. Gök bulutlarla Dünya kavgayla dolsa Güneşin olsun gönlünde O zaman gelsin ne gelirse Doldurur ışıklarla En karanlık gününü Bir şarkın olsun gönlünde Sevinçli ezgilerle Seni günlük tasalar boğsa bile Bir şarkın olsun dudaklarında O zaman gelsin ne gelirse Yardım eder atlatmaya En yalnız gününü Başkaları için de bir diyeceğin olsun Tasada ve bunalımda Ve seni mutlu edecek her şeyi Söyle onlara da Bir şarkın olsun dudaklarında Yitirme sakın cesaretini Güneşin olsun gönlünde Ve her şey iyi olacak.!

CESAR FLEISCHLER

 
Toplam blog
: 98
: 742
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

Okuyan, gözlemleyen, yorumlayan, öğrenmeye ve öğrendiklerini uygulamaya çalışan; doğayı, insanları, ..