Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '20

 
Kategori
İnançlar
 

GÜNEŞİN PİRİ (EY ŞEMS)

Ey Şems
Beni başka alemlerden çağırdın
Ruhumu teslim ettim de geldim
Sana dökülen bir damla göz yaşlarım
Kevser ırmağına dönüştü
Aşkınla ha yandım ha yandım
Senin aşkının uğruna dökülen
Göz yaşlarım Ateşini söndüremedi
Seccadem ağladı
Ruhum ağladı
Gönlüm ağladı
Ben Ben oldum
Ben biz oldum
Senin aşkının uğruna
EY ŞEMS
Aşkın uğruna yandımda ha yandım
Ne yüreğimdeki ırmaklar durdu
Ne ağlayan Seccadem durdu
Senin aşkınınŞEMSİNDE kül gibi Yanmaya geldim
Kül olup deli divanaye döndüm
Senin aşkına Ruhumu teslim ettim
Beni başka alemlerden çağırdın
Ben allahın 99 ismiyle ruhumu teslim ettim
Yinede geldim
#ey yar #ey mevlam
#ey güneşim
Bana Güneş’in adı verildi ;
Şems…
İşte böyle başladı,
Benim hikayem.
Aşktan mutluluk,
Güvenlik beklerler…
Halbuki aşk;
Son zerresine kadar,
Kendini vermektir.
Ruhundaki son zerreye kadar,
Sevdiğin olmak istemektir.
Onun içinde eriyecek kadar sevmek,
Kendinden kopmak demektir.
İşte ben aşk derken;
Böyle bir aşktan bahsediyorum,
Ölmekten bahsediyorum…
Var mı ?
“O”nun aşkıyla ölmeye cesareti olan
 
Toplam blog
: 44
: 146
Kayıt tarihi
: 31.10.19
 
 

Merhabalar kendini anlat deyince ilk aklıma; Mevlana Celaleddin Rumi   şu şiir aklıma gelir. Güneş ..