Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Günlüğümden şiircesine; kış döken yalnızlığım

16 Kasım 2013, 16:34

İçimdeki dalgalara!Gel gitlere alışmadı yüreğim.

Hava gri, öylesine yosun duygularım.

Ben eski yalnızlığımı özlüyorum.

İçimdeki  güçlü benliğimi.

 

Düşürüyorum kış döken yalnızlığımı.

Ayazlar yağıyor üstüme, üşüyorum.

 

Oysa ki, sular çağladı ya

Sevgi aktı ya deniz ötesi gönlüme

Düşlediğim sevgiler yağdı, birden

Tuttum iki yakasını gönlümün...

 

Gönlüme düşen ateş parçaları.

Yaktı önce parça parça söktü, içimi.

Közlenen kor yangını küllerim.

Kızardı, savruldu, döküldü birden.

 

Ben eski yalnızlığımı özlüyorum.

Kızgın günlerimi, gül kokan gönlümü.

Geleceğimdeki gizliliği.Yalnızca

Kendimden aldığım gücümü.

 

Düşürüyorum kış döken yalnızlığımı

Ayazlar yağıyor üstüme. üşüyorum.

(şiir geçti ömrümden-N.K)

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..