Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Günlüğünüzle konuştunuz mu hiç..?

Günlüğüm'e........

Sana güveniyorum dost,

Ama çevreye güvenmiyorum

Senin her bir sayfanı acıtacak o insanları istemiyorum

Ne hayatımda, ne hayatında...

Bazen düşünüyorum, her açıdan irdeleyerek

Ulaşamıyorum sonuca dost,

Ulaşamıyorum...


Ben ne düşünüyorum, o ne düşünüyor

Takmıyorum artık dost,

BEN'den başkasını takmıyorum!

İnanmak ve bazen güvenmek istiyorum

Korkuyorum dost..

Korkmamak elde mi?!

Aynaya bakıyorum bazen,

Geleceğimden bile korkuyorum..

Öyle ki: " ilerde hiçbir şey olamayacağım,

Sürüklenip gideceğim kaybolup gidişlere

Kendime bakacağım göremeyeceğim

Hiçler görünmez, biliyorum..." diyorum


Sana bakıyorum dost, tüm içtenliğimle

Bembeyaz sayfaların var, özeniyorum

İnsanların bana yaptıklarını sana yapsam

İlk yapacağım ne olurdu diye düşünüyorum..

Tüm beyaz sayfalarını siyaha boyamak,

Sonra da her bir sayfanı yırtıp ayrı yerlere savurmak, ya da...

Merak etme yapmayacağım dost... Onlar gibi olmayacağım...


08, 09, 07

 
Toplam blog
: 41
: 542
Kayıt tarihi
: 30.03.08
 
 

Müzisyenim. Gebze'de TEV İnanç Türkeş Lisesi'nde okuyorum. Arada bir bir şeyler yazmak hoşuma gidiyo..