Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '12

 
Kategori
Sosyoloji
 

Günlük hayatta dikkatimi çeken kötüye evrilişimiz

Günlük hayatta dikkatimi çeken kötüye evrilişimiz
 

Bilmiyorum çok mu abartıyorum. Yoksa fazla mı hassaslaştım 40 yaşında bir erkek olarak. Bazı detayları görüyorum ve bir şekilde dikkatimden kaçmıyorlar. Neden böyle bilemiyorum. Belki kimsenin kimseyi umursamadığı bir zaman diliminde fazlasıyla önem veriyorum başkalarının ne yaptığına. Tek ben böyle değilimdir diye umuyorum.

İçimi sıkan o "kötü"lere dair:

Son dönemde tanımadığımsın öyleyse senden nefret ediyorum tarzı davranışa muhatap kaldınız mı hiç?

Bilinçli bir eziyet çektirme niyetiyle arabasıyla arkasındakileri bekletenlere, sinyalsiz size aniden küçük çaplı bir telaş yaşatacak şekilde sağa sola direksiyonunu kıvıranlara?

Sana özellikle saygı duymadığımdan böyle davranıyorum edası ile yüzünüze esneyen, tuhaf bakışlar atan, özellikle sesini sokakta kısmayan tiplere denk geldiniz mi?

Sigara paketinden bitmiş su şişesine, envai çeşit çöpünü arabasında kolayca saklayıp çöpe atmak yerine pat diye yola fırlatanlar sadece bana mı kendilerini gösteriyorlar?

Bu bir başlangıç yazısı. Bunların sayısı her geçen gün artıyor. Szide fikrinizi benimle paylaşır mısınız ?

Yalnışsam bu tesbitimde, düzeltin beni lütfen. Yoksa cidden moralimi kökten bozuyor böyle görsel şölenler (!).

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 4
: 107
Kayıt tarihi
: 10.09.12
 
 

Aslen İstanbullu'yum. Mühendisim. Sosyoloji ilgimi çeker.   ..