Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '19

 
Kategori
Kozmetik
 

Günlük Makyajım

29 yaşını doldurmakla beraber artık normalde dışarı çıktığımda da makyaj yapıyorum. Daha önce sadece özel günlerde makyaj malzemelerime el sürüyordum.

Bugün size günlük makyajımı anlatacağım.

Önce Pastel’in transparan pudrasını kullanıyorum. Bir fırça yardımıyla yüzüme tatbik ediyorum.

Daha sonra,  açık pembe tonlarında allık kullanıyorum. Bu arada, cilt tonlarınıza göre allık seçmenizde fayda var. Güneşte yandığınızda cildiniz pembeleşiyorsa pembe tonları, kahve tonlarında bir görünüm elde ediyorsanız da şeftali tonlarında allık kullanmanızda fayda var.

Göz makyajı içinse Pastel’in çeşitli renk tonlarında rimellerini uyguluyorum. Bende her rengi var. Mor tonlarını giydiğim kıyafete uygun bir şekilde tercihte bulunuyorum.

Benim vazgeçilmez koleksiyonum ise dudak balmları üzerine. Ruh halime göre renk seçimi yapıyorum.

Benim günlük makyajım bu şekilde.

 
Toplam blog
: 14
: 425
Kayıt tarihi
: 21.11.17
 
 

26 Mayıs 1990'da İstanbul'da doğdu. Lisans öğrenimini Fatih Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı'n..