Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '10

 
Kategori
Deneme
 

Günlük

Günlük
 

‘’Hayatı seviyoruz ama hayata değil yaşamaya alıştığımız için.’’


Bu gün daha çok seninle konuşup bir arada olmak istedim. Neden biliyor musun?

Her zamankinden daha çok bir dosta ve gerçek bir arkadaşa ihtiyacım olduğu bir gün bu günde, ondan.

Nedenini ben de bilmiyorum, duygularım, hislerim ve özellikle geçmişte yaşadıklarım bu gün nedense sanki yeniden beynime yükleniyor ve hepsini hatırlıyorum, çok garip.

Çok küçükken hassas, narin ve duygusal küçük bir kız çocuğu olmama rağmen bu gün hala büyüyemedim ve hala o duygusal küçük kız çocuğu gibiyim, bunu hissediyorum.

Evet günlük, seni sıkmak istemiyorum ama, senden ve Tarçın’dan başka paylaşacak kimsem yok.

Tarçın sadece oyun oynamak istiyor , ona kızdığımda gözlerini bana dikip sadece dinliyormuş gibi görünüyor, sonra kendi bildiğini yapmaya başlıyor. Biliyor musun? Ağladığım bir gün Tarçın gelip göz yaşlarımı yalamıştı.

Sende günlük, onun gibi farklısın.

Ben sana içimden geçenleri yazabiliyorum, bunları sabırla dinliyor, yazdıklarımı olduğu gibi alıyor ve saklıyorsun. Teşekkür ederim gerçek dostum.

Hayatımda mutlu veya mutsuz olduğum anlar bugün bir film şeridi gibi gözümün önünden bir bir geçiyor.

Bazen düşünüyorum günlük, yaş kemale mi erdi, son mu geliyor acaba?

Çünkü ; ölmeden önceki anlarda insanlar geçmişi çok iyi hatırlamaya başlarlarmış, böyle duydum.

Çok karamsarım değil mi günlük?

Ama sanırım haklıyım, çünkü her şeyle tek başına savaşmak zorundayım. Bazen çok ağır ve güç geliyor ve ben seninle paylaşınca biraz hafiflediğini hissediyorum.

Nietchze’ nin bir sözü aklıma geliyor,

‘’Hayatı seviyoruz ama hayata değil yaşamaya alıştığımız için.’’

Evet günlük yine karamsar bir günüm de beni dinleyip yazdıklarımı kabul ettiğin için sana teşekkür ederim.

Benim gerçek ve yazdıklarımı silmeyen tek dostumsun.

Ve biliyor musun günlük,

Sana yazmak beni mutlu ediyor ve penceremin önünde ki çiçeklerin açması da.

Çiçeklerin her akşam biraz daha çoğaldığını görmek ve tomurcukları saymak çok güzel bir şey.

Günlüğüm, can dostum seninle paylaşabildiğim için çok mutluyum…..

Tülin Karaman

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...