Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

24 Temmuz '08

 
Kategori
Günübirlik Turlar
 

Günübirlik Didim turu

Günübirlik Didim turu
 

Didim denizi-Ben çektim.


Merhabalar,
Bu sene leyleği havada görmüş olacağım ki çok geziyorum.
Aslında bu yıl özellikle deniz bölgelerine gitmem için bir sebep de var elbette, rahatsızlığımdan dolayı
doktorumun önermiş olduğu deniz suyu ve deniz kumundan faydalanabilmem açısından bu yıl her yıldan daha fazla deniz şehirlerine gitmem gerekiyor.

Allah herkese sağlık sıhhat versin ilk önce çünkü; herşeyin başı sağlık.
Bu hafta sonu yine günübirlik olarak Didim tekne turuna ablam, yengem, yeğenim ve ben ailece katıldık.
İlk önce Balçovadan birçok katılımcı arkadaşları da alarak 3, 5 saatlik bir otobüs seyahati ile Didim'e geldik.
Didim deniz kenarında bir restoranda hep birlikte sabah kahvaltımızı yaptık.
Tekne turları 10:30 da başlıyormuş, tam saatinde tüm denizdeki tekneler denize açılmaya başladılar.
Didim deniz kenarında yaklaşık 20 adet tekne var ve hep birlikte kalkış yapıyorlar.
Hep birlikte tekne turuna başlamış olduk. Gezi boyunca beş ayrı koyda durdu tekne, bazılarının isimleri hatırladığım kadarıyla; Didyima, Cennet Adası ve Akvaryım Koyları idi. Cennet Adası'nda tekne kenarıya
yaklaşınca hemen tekneden ayrılıp deniz kenarına gittim ve ayaklarımı dizlerime kadar suya sokup serinledikten sonra, kenardaki kumlarda uzun bir yürüyüş yaptım, umarım iyi gelir.

Sonraki koy, Akvaryum Koyu; bu koy diğerlerine göre çok farklı ve çok özel bir yer çünkü; denizin berraklığı temizliği burada daha fazla gözle görünüyordu, teknedeki gençler kendilerini bu eşsiz suya öğle bir bıraktılar ki
doğrus görülmeye değerdi.
Bizler teknede gençler denizde çok eğlenceli ve güzel zamanlar geçirdik. Gezimiz boyunca müzik eşliğinde
oyun havaları oynandı teknemizde, çok fazla eğlenerek gezimize devam ettik.
Tekneler 17:30 da tekrar Didim'e dönüş yaptılar. Biz de didime geldik ve otobüsümüze binip Didim Mavişehir'e
geçtik. Mavişehir çok mütevazı, çarşı ve mesire yerleri ile çok hoş ve çok güzeldi.
Ayrıca denize girmek için küçük bir kumsalı vardı ve insanlar oradan rahatlıkla denize girebiliyorlardı.
Biz çay bhçesinde oturup dondurmalarımızı yerken saat bir hayli fazla ilerlemiş olacak ki güneş batmaya başlamıştı. Mavi şehirden güneşin batışını izlemek bana çok büyük bir keyif verdi.
Zaten nereden olursa olsun gün batımını izlemek bana büyük haz verir, burada da aynı duygular içerisinde
güneşin batışını izledim ve batışından sonraki o karanlık haliyle bulunduğumuz yer çok daha fazla güzel bir şekil aldı. Tabi güneşin batımından sonra hep birlikte otobüslerimize bindik ve yine 3, 5 saatlik bir zaman içinde İzmir'e
döndük. Eve geliş saatimiz gece 22:00 olmuştu.
Çok mutlu, huzurlu, dingin ama biraz yorgunduk ama gezmeye değerdi bütün bunlar, günlük turlar biraz yorucu
olmasına rağmençok güzel ve eğlenceli geçtiği için katılıyoruz.
Size de önermek istiyorum.
Günlük hayatın stresinden biraz uzaklaşıp iyi zaman geçirmek istiyorsanız günlük turlara gidin derim.
Herkese iyi tatiller ve iyi eğlenceler gönülden...

Sevgiler...

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...