Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '15

     
    Kategori
    Günübirlik Turlar
     

    Günübirlik Polonezköy- Şile- Ağva turu

    Günübirlik Polonezköy- Şile- Ağva turu
     

    Hooooppp millet heyyyyy kime diyorum bakın bakın buradayım:)
    (ay sevgi ptırıcıkları gibi girdim konuya sanırım turun kazandırdığı ruh haliyle..)
    Tamam dikkatinizi çektim sanırım şimdi direk olaya gireceğim ama nerden çıktı bu ayarsız demeden önce neden böyle bi tura çıktığımı anlatmam gerekiyor.

    İstanbul'a geleli 7 ay oldu... Ruhumuzu daraltmaya da yetti bu süre çünkü geldiğimizden beri hava sürekli gri ve yağışlı... Her yer betonlaşmış durumda. E bi de bunun üzerine haftasonları İstanbulun en güzel yerlerinin kalabalık ve bir de buraları gezebilmek için neredeyse kuyruğa girmenin gerektiğini çok gördüğümüz için, biz de İstanbul'un bakir ve sessiz bir yerlerini gezelim dedik. İnceledik ve Şile -Ağva'nın iyi bir seçenek olduğunu karar verdik...

    Aradık Google reklamlarından karşımıza Tatileözlem denilen bir tur şirketi çıktı ve tur programlarında rastlanmayan bir not görmem beni bir anda haka dansı yapan Yeni Zelandılar gibi çoşturdu :))

    Her şey dahil: 85 lira :)
    Tur şirketlerinin turlarda birçok ekstrasının olmasına ve bunları tıpkı giyim mağazalarındaki 19,90 dan başlayan fiyatlarla gibi en altlara yazmasına oldum olası kılım!
    Size sesleniyorum ey tur şirketleri! Ekstraları da dahil etsenize bırakın bu çakal esnaf modundaki pazarlama taktiklerini.
    Neyse sakinim...(: 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 108
    Kayıt tarihi
    : 26.12.14
     
     

    2012 yılında bir dekorasyon dergisinde salonumun dereceye girmesi ile dekorasyon eğitimi aldım. S..