Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '12

 
Kategori
Futbol
 

Günümüz kalecileri

Günümüz kalecileri
 

İYİ KALECİNİN ÖZELLİKLERİ


Kaleci kapat gözlerini ve hayal et. Sen kimsin ve ne işin var o kocaman kalenin önünde. Herkesin hatasını örtmeye çalışmalı kimseye sırtını dönmemeli ve hata yapmamalısın. Normal bir şey yaptığını mı sanıyorsun. En ufak hatanda fileden topu ileri atarken dünyan yıkılsın. Dur daha bitmedi. Kaderinle başbaşa belli bir çizginin içinde bir o yana bir bu yana atla zıpla dur. Hakikaten akıl karı değil yaptığın. Sadece gol yemekle ilgilen gol atmanın zevkinden bir ömür boyu mahrum kal. Uzaktan sevinirken taraftardan farkını düşündün mü hiç? Sadece maça bilet almadan girdin hepsi bu. Hele soğuk havada ellerin ayaklarını hissetmediğinde ne düşünürdün? Yalandan elleri kolları salla dur sen. E tabi birde pek dikkate alınmamak deli olduğun konusunda yapılan espirili yaklaşımlar hiç mi üzmüyor seni. Kaderinle baş başayken arkadaşlarını yardıma çağırırken çaresizliğini bir düşün? Dedim ya sen ne yapıyorsun kendi kendine öyle. Penaltıda sana sunulan kahraman olma şansını iyi kullanamadığında elinden kaçırıp maçın kaybedilmesinde başrol oynarken ne düşüneceksin söyle bana? Şimdi diyorsun ki kaleci takımın en önemli parçasıdır. Bir gol pozisyonunda başarılı olunca durulan alkış ve tebrik sesleri paha biçilmez. Penaltı kurtardın mı kralsın abi. Bu bir yaşam biçimi saha içinde konsantrasyonu en yüksek kişiyiz. Dolayısı ile en az hata yapanlarız. Sahada tek elle oyuna katkıda bulunan diğer oyunculardan farklı giyinen özel insanlarız. Tamam tamam kabul kaleci olmadan bu oyun oynanmaz. Siz önemlisiniz ve de değerlisiniz. İyi bir kaleciye sahip olmayan takımın başarılı olma şansı olmadığını ben de biliyorum. Bütün kalecilere gönülden başarılar diliyorum. Allah hepinize kaleci şansı versin…
 

 
Toplam blog
: 8
: 2152
Kayıt tarihi
: 19.06.08
 
 

Merhaba.. Ben Mehmet Güler 1972 dogumluyum. Uzun süre amatör ve profosyonel futbol oynadım.. Şu a..