Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '16

 
Kategori
Felsefe
 

Günümüzde artık bir şeyi sadece doğru yapmak yetmiyor, heyecan da katmalısınız

Günümüzde artık bir şeyi sadece doğru yapmak yetmiyor, heyecan da katmalısınız
 

Bu konuda iddialıyım, “heyecan” kelimesi önemini bana borçlu, değilse maceraperestlerin “gazozu” olarak kalacaktı. Yazılarımda yıllarca içinde heyecan olmayan şeylerin bir şeye yaramayacağını yazdım, şimdi şükür insanlar sokakta oynayarak yürüyor!

Her ne kadar ben kendim kütük gibi adam olsam da şükür k…ımı oynatacak kadar heyecanım var. Hoplayarak yanımıza gelin, geldiğinizi anlayalım; koşarak yanımızdan gidin, arkanızdan bakalım.

Ya ben diyorum ki yaptığımız ettiğimiz şeyler o kadar önemli değil, nasıl yaptığımız daha önemli, okullarda heyecan dersi olmalı. Çocukluğumda çeşmeden su alırken birilerini ıslatmadan hoşuma gitmezdi. Sopa yedim ama insanlar da eğlendi. Eğlencelik bir yerim yok, değilse insanlar mutlu olsun diye soytarı olmaya razıyım!

Krallık bitti, onur gurur eski devrin düşüncesi, manken podyum dışında, yırtık Şaziye’nin yırtık ağzını daha çok seviyorum! Bir şeyin ispatı artık önemli değil, var mı, işime yarar mı, tamam.

Kütüphaneler karnaval, kitaplar dans edecek; netameli amcalar Kaf dağının ardına gidecek. Anladık ki ciddiyette sorun var, ciddi babalar hâşâ kendilerini Tanrı sanıyorlar. Kerim Korkut yenidünyayı zilli Nazife’nin göbeciğine kuracak! Bizde böyle; biraz söz, biraz dansöz. Olmadı dünyayı onlara vereceğiz. Sonra alıp başımızı yıldızlara gideceğiz!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..