Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Günün bana ait sözü

Geçmiştekilerin yaptıklarıyla değil, kendi yaptıklarınla övün.

Ahmet İdiz...

Burada anlatmak istediğim genel olarak hayatımızda atalarımız şöyle yapmış. Dedelerimiz böyle icat etmiş kelimesini aşmaktır. Bana göre geçmişin yaptıklarıyla övünmek yerine, bizlerinde birşeyler yapıp icat edip geleceğe sunması önemlidir.
Teknoloji hızlı adımlarla ilerlerken, bizlerin hala geçmişi örnek alması bizi yavaşlatır. Atatürk gibi önder liderlerin durumu tabi ki farklı. Onun düşüncelerini bizlerde modernleştirerek hayata geçirebiliriz.

Yoksa bir çocuğun ben seni yenemedim ama babam yener demesine benzer, hayat. Peki sen neler kattın? Neler yaptın? Ona bakacaksın.

Başkasını örnek almak gölgesinde kalmak yerine sen örnek olacaksın. Sen ön planda olacaksın.

Selam ve saygılarımla
Ahmet İdiz...

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..