Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '06

 
Kategori
Dostluk
 

Günün birinde her arkadaşlık biter mi?

Günün birinde her arkadaşlık biter mi?
 

Bir suru arkadasiniz oluyor her gun gittiginiz ortamlarda: okulda, işyerinde... Samimi oldugunuz ve asla unutamayacagim dediğiniz... Peki sonra ne oluyor bize, ilişkilerimize...

Okul bitiyor veya işyerinizi degiştiriyorsunuz... Arkadasarinizdan simdi uzaktasiniz... Belki yakinda bir yerdesiniz, belki baska bir sehirde, belki baska bir ulkede... Ama bir kere ortam degistirdiniz, yeni arkadaslariniz oldu, onlarla paylastiginiz bir suru aniniz... Ama biliyorum kalbiniz hep hatirliyor, bos zamanlarinizda anilariniz canlaniveriyor... Kimi zaman aramak bulusmak istiyorsunuz da, sonra kendiniz bile inaniyorsunuz yalaniniza; vaktiniz olmuyor bir turlu aramaya...

Sonra bakiyorsunuz aylar gecivermis ve bir telefon dahi edilmemis... Ama hala kalbiniz de hala cok seviyorsunuz yine arayim diyorsunuz ama ne yuzle... Soz vermistiniz hep ariyacagim, hep bulusacagiz diye; simdi aylar gecmis ve siz daha yeni ariyorsunuz. Ne yuzle diye dusunuyorsunuz ;ama sonunda ariyorsunuz... Alo diye bir ses geliyor kulaginiza, gozleriniz doluyor o anda .. Alo diyorsunuz taniyor hemen sizi ... Ve ayni cumleleri soyluyosunuz beraber :"aslinda arayacaktim cok sucluyum biliyorum ama bir turlu vakit bulamadim..." 5 dakika bile mi!

Sonra cok ozlediginizi cok sevdiginizi soyluyorsunuz -gercekten- ve yasadiklarinizi anlatiyorsunuz kapatmak istemiyorsunuz, konusmak istiyorsunuz herseyi eskisi gibi ama zaman biraz sogutmus mu sizi ...Tekrar gorusmek uzere diyorsunuz, bir gun bulusalim mutlaka....ve o gun nedense bir turlu gelemiyor...Ama hala o kalbinizde, hala cok seviyorsunuz ,asla unutmuyorsunuz...

Yeni arkadasliklar kuruyorsunuz, yeni cevre, yeni hayat icinde eski dostluklarinda oldugu biliyorum... Asla unutmadiginizi, hep kalbinizin bir yerinde varoldugunu da biliyorum... Kimi zaman eski gunleri ozleyip, o dostu aradiginizda hicbir seyin eskisi gibi olmadigini da .... Ve yillar gectikte iliskilerin daha da koptugunu da .... Cunku ben de yasiyorum, ben de yapiyorum surekli bu yanlisi . Ne dostlar var kalbim de, ne anilarimiz var birlikte ama sadece o anda kalmis dostluklar...Kimilerini kurtardim hala gorusuyorum da eskisi gibi olmuyor iste ,dostum diyorum da dost gibi olamiyoruz eskisi gibi...Konusamiyoruz her konuyu...Simdi uzgun oldugumda ben baska bir omza sariliyorum,baska bir dostla paylasiyorum uzuntulerimi ,sevinclerimi... Ama unutmadim ,unutulmadim biliyorum...

 
Toplam blog
: 14
: 3770
Kayıt tarihi
: 01.11.06
 
 

Merhaba! Gülmeyi öğrendim hayata, çünkü hayattayım, yaşıyorum ve sevdiklerimle! Bundan daha değerli ..