Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
 

Günür hocanın telefonu 00 31

Günür hocanın telefonu 00 31
 

Günün birinde kullanmadığım eski takoz gibi telefon makinesini Günür hocama verdim ve dedim ki:
—Hocam kontörlü bir hat alın, arayanlar size ulaşabilsinler…

Aradan birkaç hafta geçti Günür hoca geldi, dedi ki:
—Yaktın beni.
—Hayırdır hocam?
—Senin yüzünden ele güne rezil oldum, karizmam çizildi. Telefonumu kimseye veremez oldum…

Günür hocaya son dört rakamı 0031 numaralı kontörlü bir hat satmışlar da, okulda herkes haline gülüyormuş da, hiçbir bayana telefon numarasını veremiyormuş da…

O hattın ayrı bir olay olduğunu, kendisine benim yalnızca telefonun aletini verdiğimi o kadar anlattımsa da kendimi bir türlü ifade edemedim.

Günür hoca diyor ki:
—Bu telefonu bana sen verdin, herkese beni rezil ettin…

Sokağa çıktığımda tanıdıklar soruyor, “Günür hocaya neden o telefonu verdin?”

Günür hoca bana soruyor, “Ben şimdi bu telefonu insanlara nasıl veririm?”

“Numarayı bir kâğıda yaz öyle ver, ya da son dört rakamı çift sıfır, üç ve bir diyerek ver” diye yol gösteriyorum.

Günür hoca da diyor ki, “Yaktın beni!”

O günlerde Ünal Şöhret Dirlik hocam aradı, “Günür hocanın cep telefonu var mı?” diye sordu. Ben de numarayı verdim. Ünal hocam dedi ki, “Bu ne biçim telefon?”

Ünal hocama da bu işte günahsız ve masum olduğumu söyledim.

Aradan bir yıl geçti Günür hoca dedi ki, “Kusura bakma o numarayı sen vermemişsin, çok günahını aldım senin…”

Günür hoca nihayet olayı anlamış da, o hattı bir öğrencisine hediye edip kendisine yeni bir cep telefonu hattı satın almış, hem de numarası 00 31 olmayanından.

Ne demişler: “Günür hocaya iyilik yap denize at, gelir seni bulur…” 

Resim: http://www.zirveiletisim.net/wp-content/uploads/2008/02/eski-cep-telefon-komik.jpg 

 
Toplam blog
: 74
: 1455
Kayıt tarihi
: 24.06.09
 
 

Haydanlı Eğitmen Aziz Doğan'ın oğluyum. Köyceğiz doğumluyum. Isparta Meslek Yüksek okulu muhasebe me..