Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Guraba Hastanesi saat 17.00, 2,200 kg

Guraba Hastanesi saat 17.00, 2,200 kg
 

Bundan tam kırk küsüratlı yıl önce, rahmetli babam yazmış takvime..”Guraba Hastanesi saa 17, oo 2, 200 kg “ diye, işte benim doğum hikayem böyler başlar, hayatla tanışmam.

Artık yavaş yavaş yaşlanıyoruzmu ne? Hayat bize hep iyi davranması için didinip duruyoruz.

Gün gelecek hayatımız boyunca yaptıklarımız bir filim şeridi gibi gözlerimizin önünden geçecek. İşte tam o zaman günahlarımızla, sevaplarımızla kısa bir yüzleşme, hesaplaşma yapabilecekmiyiz acaba?

Yaşadığımız sürece, yaşamın hakkını vermek gerek diye düşünüyorum. Sadece bu hayatta biz kendimiz yaşamıyoruz, etrafımızdakileri, ailemizi, cevremizi, toplumu, ülkemizi ve tüm dünyayı yeri geldiğinde düşünmek zorundayız. Sorunların cözülmesi, insanların tüm insanların dünyada hakettiği şekilde barış içinde, uygun koşullarda huzur içinde yaşamasını istemek hayelmi acaba, ama ne olursa olsun, yaşayan tüm insanların uygun koşullarda yaşama hakkı olmalı. Varmı acaba?

Savaşların, çocukların, masumların öldüğü, güçlünün güçsüzü çıkarı için ezdiği, kendini dünyanın en büyük gücü görüp kendi istediği gibi dünyayı yönetmeye kalkan sapık, açgözlü liderlerin olduğu günümüzde huzur içinde sevgiyle, insanca nasıl yaşanacak bu yaşlı dünya üzerinde? Zor çok zor..

Doğum günü yazısından çok biraz sitem, isyan gibi oldu, ama dedim ya, hep iyiyi, güzeli, mutluluğu, aşkı, zenginliği, refahı yaşamak için didinip duruyoruz. Hep bir ümit içimizde var. Bu ümit bitmediği sürecede hep ümitle yaşayacağız. Ben öyle yapmaya çalışıyorum. Arkama dönüp baktığımda, neleri nasıl yaptığımı, kendi iç hesaplaşmamı yapmaya çalışıyorum.

Ama en önemlisi galiba, “sağlık” ve “sevgi” bu ikisi olduğunda öbürküleri iyi veya kötü yakalama şansına sahip oluyoruz.

Bugün Mercedes’te de doğan Ahmet GÖKSU(MEKANİK), Ahmet SOĞUKPINAR(MEKANİK), Aydın AKÜNER(MEKANİK), Erdem KOYUNLU(SON MONTAJ), E rdoğan TUTUM(MEKANİK), Funda ERDEM(ALACAKLAR MUHASEBE), Müge Mert KÖRÜK(YÖNETİM MUHASEBE), Özgür ERGEN(DENEME), Recep OFLAZ(İÇ SÜSLEME), Yavuz KAÇAR(SON MONTAJ)’’ın ve tüm MB ailesinde bugün doğanların doğum günlerini kutlar bir ömür sağlık, mutluluk, huzur onlarla olmasını dilerim.

Yaşamın bize hayatımız boyunca hep iyi roller vermesi dileğiyle....

 
Toplam blog
: 319
: 6405
Kayıt tarihi
: 14.06.06
 
 

25.08.1963 İstanbul doğumluyum. A.Ö.F İşletme mezunuyum. 8 sene profesyonel kalecilik yaptım. (Ey..