Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '09

 
Kategori
Blog
 

Gurbetçi

Gurbetçi
 

Mustafa Mumcu’yu sayfama yazdığı birbirinden nazik, birbirinden güzel yorumları aracılığıyla tanıdım.

Bu tanışıklığımız hep “sanal” kaldı. Kendisiyle Milliyet Blog haricinde hiç görüşmedik, haberleşmedik.

Hasta olduğunu, sık sık hastaneye yatıp çıktığını, hep Milliyet Blog’dan öğrendim. Belki de bu yüzden, durumunun ne denli ağır olduğunu çok geç farkettim.

Bundan yaklaşık bir ay önce, bir tanıdığımıza akciğer nakli yapılınca, Mustafa Bey düştü aklıma.

“Bir mesaj çekip nasıl olduğunu sorsam mı?” diye düşündüm.

Uzun zamandır yazmıyordu. Yine hastanede de olabilirdi.

Çekmedim o mesajı. Belirli bir nedeni yok.

Az önce vefatıyla ilgili blogları gördüm.

İçim yandı.

Gidenin yerinde kocaman bir boşluk kalıyor.

Yarına bıraktığımız bütün işler, bütün söylemediklerimiz, bütün yapmadıklarımız o boşlukta kayboluyor.

Mustafa Bey'e birşey söylemek için artık çok geç.

Başımız sağolsun.

 
Toplam blog
: 81
: 1521
Kayıt tarihi
: 04.07.06
 
 

Kişinin kendini anlatması zor. Her şeyden birazım, her şeyim yarım.   ..