Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Gurbete isyan!

Gurbete isyan!
 

Dertler bürüdü her bir yanımı

Duy Allahım, duy gayrı isyanımı

Ümitsiz hayaller aldı her anımı

Sokakta bulmadım ben canımı


Ayrılığı önceden sezdirdin

Dağ dağ diyar diyar gezdirdin

Beni yüceltmedin hep ezdirdin

Bıktım artık canımdan bezdirdin


Gecelerim rüsvan oldu gurbette

Üşüdüm titredim rutubette

Gözüm kalmadı tatlı da şerbette

Yarim yol gözlerken memlekette


Hayatımı bir çift göze bağlattın

Yüreğimi derinden dağlattın

Beni güldürmedin hep ağlattın

Çekemeyenlere aşağılattın


O alnıma yazılan kara yazımdı

O duvardaki çalamadığım sazımdı

O Allahtan tek isteğim niyazımdı

O bana ben tükenmeden lazımdı

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..