Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Gurbetteyim

Gurbetteyim

Şuurun lambaları sönük

Şiirin alacakaranlığındayım

Ateşböcekleriyle dolu bir karanlık

Ateşböcekleri anılarım

herşey yalan

Gerçek olan sensin

Senin kokun, senin saçların ve ben

Gerçek olan bu yanış

Gözlerini kapa

başın göğsümde dinlensin

Kendimi ırmağın sularına bıraktım

Bu ırmak sensin

Gurbetteyim

Şimdi yalnız seni düşünüyorum

Gönlümün bahçesinde senin kokun

Kokuların en güzeli

Aynı şarkıyı söylemek ya da

Aynı şarkı olmak kalp kalbe

Sözlerim neden kağıdı yakmıyor

aşk ateşim

Şuurun lambaları sönük

Şiirin alacakaranlığındayım.

Gençliğim çölde akıp giden

Başıboş bir ırmaktı

tekdim

Bir Şubat günü kalbime

Göçüp geldiğin ana kadar

bohçandaki sevgi, umut ve aşkla

Tekdim

Sonra tekrar seni duyuyordum

Bir pınar sesi kadar berrak

Bir kuş cıvıltısı kadar hür

Sen, kalbi gözyaşı kadar temiz,

bir çocuk bakışı kadar aydınlık

Sen bensin, ben senim

Ben hep aynı korkuları,

aynı acıları, aynı heyecanı hala yaşıyorum

Yıldızsız, cıvıltısız, katran gibi bir gece

Neler çektiğimi anlatamam

Eyyub'un sabrıyla pişiyorum.

Şuurun lambalarını artık yak diyorum,

Hafta sonunu bekleyemeyecek kadar

sabırsızım.

İstediğin an istediğin yerdeyim

bir alev denizinden geçilerek

varılan vuslat.

Kilometrelerce uzakta

Aynı ızdırabı yaşıyoruz

Yalnızsın ve benimlesin

yalnızım ve seninleyim

Mesih bekler gibi bekliyorum Temmuzu

Kalbime şiir işliyorum

Soğuk bir kış günü

Izdıraplarıyla yalnız

Koca şehirde yapayalnız.

Ben heyecandım, şiirdim

Sen fırtınasız bir yaz akşamı

fırtınasız bir liman

Biz elest bezminde birbirimizindik

Bu aynada ikimiz vardık

Eriyen, dağılan, kaynaşan ikimiz

Daha yanacağız sevgilim

Gelecek daha büyük, daha derin

Ama vahası olan bir çöl

Göğü yıldızlarla dolu,

Seninle başladı, seninle bitecek.

 
Toplam blog
: 7
: 323
Kayıt tarihi
: 10.11.09
 
 

1974 Isparta doğumluyum. Çok erken yaşlarımdan itibaren sorgulamaya başladım çevremde olup biteni. S..