Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '07

 
Kategori
Magazin
 

Gürkan Us`tan özür diliyorum

Kırk yıl düşünsem düzeltme yazısı yazacağım aklıma gelmezdi. 14.8.2006 tarihli “gerçek müzisyen farkı” adı altında yazmış olduğum yazımda Yaşar`ın Washington DC`deki konserinden bahsetmiş. Gece boyunca kasıla kasıla dolaşan kişinin Gürkan Us olarak düşünüp, yazımda ondan da bahsetmiştim. Meğer ben yanlış kişi hakkında konuşmuşum. Dün akşam Gürkan Us ile karşılaştık, son derece efendi, nazik, saygılı bir arkadaş. Yazdığım yazıdan bahsederek yanlış anlaşılma olduğunu düzeltme yapmamı rica etti. Ben sevgili Gürkan Us ile konser gecesi tanışmıştım ama mütavazi kişiliği sanki oraya konsere katkı yapmak amacı ile gelmiş gibi görünüyordu. Ses düzeninin başında idi. Meğer ortada boy gösteren kişi, Gürkan Us değil, Yaşar`ın Türkiye`deki menejeri Taylan Güceli imiş. Halbuki konser sevgili Gürkan Us`un sayesinde gerçekleşmişti. Sevgili Gürkan Us`a haksızlık yapıp rencide ettiğim icin kendisinden özür diliyorum. Yazımı okuyan herhangi bir arkadaşı kendisine bildirir ise sevinirim. Oh be üzerimden yük gitti.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...