Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Gurmemiz nazara geldi...

Gurmemiz nazara geldi...
 

Nazara inanır mısınız? Ben inanıyordum artık daha güçlü inanıyorum. 26 Mayıs Eymir birlikteliğinin "en güzel gömlekli blogcusu" seçilen ve ertesi gün Milliyet Pazar ekinde yazısı yayınlanan "gurme" Mehmet Eren nazara geldi. Eymir bloglarında adı (benden de) sıkça yazılan ve mutlaka 3. birliktelikte olmazsa olmaz blogcu hale gelen Mehmet Eren'in şirketteki spor turnuvası kapsamında yapılan halı saha maçında sağ ayak aşil tandonu koptu ve apar topar ameliyat oldu.

Eymir’de Akdenizli başta olmak üzere diğer katılımcıların büyük bölümünün Mehmet abi deki haşmetli göbeğe bakarak, "gurmelik" konusunda söz söylemezken, futbolculuğuna muhalefet etmişlerdi. Ayrıca engin sohbeti, futboldan fotoğrafçılığa, aşçılıktan gurmeliğe, tiyatroculuktan yazarlığa her türlü konuda söyleyecek bir iki lakırdısının olması, içten, samimi ve dobra hali ile kısa sürede Eymir’in neşe kaynaklarından birisi olmasına neden olmuştu. Bu kadar şeyden sonra insana nazar işlemez mi...?

Ben en çok Neşe Evrim, Ayrıntıda Gezinmek, Hoşsada ve BeenMaya’dan şüpheleniyorum. İnsan dıştan söylemese de içten bir "maşallah"çeker. Gitti dağ gibi gurmenin aşil tandonu ve şimdi 8 hafta ayağının üzerine basamayacak. 4 haftada nekahat dönemi, al sana 3 aylık bir mücadele.

Kendisinin bir an önce toparlanarak sağlığına kavuşmasını ve 3. birlikteliğe kadar engin tecrübelerini ve gözlemlerini aktardığı yazılarına devam etmesini diliyorum. Bu arada gece 22.30 da ameliyata girdiği andan itibaren telefonla arayarak şifa dileklerini ileten BeenMaya, Hoşsada ve Fulya’ya kendi adıma teşekkürü borç biliyorum (işte MB dayanışması). İnsanın böyle dostları olduktan sonra yenemeyeceği zorluk, aşamayacağı güçlük yokmuş gibi geliyor bana.

Siz ne dersiniz?

 
Toplam blog
: 242
: 1784
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

1970 doğumluyum.Karadenizin bir sahil şehrinden, hayatın güler yüzlü tarafına tutunmak için İstan..