Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Gurs'tayım, Adın Geçiyor Kalbimden


Mardin'deyim,
Gurs Vadisi,
İkindi serinliği vuruyor yüzüme,
Adın geçiyor kalbimden

Gözlerim vadide dolaşıyor,
Anılar biriktiriyorum senin için,
Resimliyor hafızam her güzelliği,
Adın geçiyor kalbimden

Ape Hasan yanı başımda,
Tütün yapraklarını desteliyor,
Tütünün kokusunda aşk demleniyor içimde,
Adın geçiyor kalbimden

Bir tutam tütünde benim tabakamda,
Sarıyorum Suriye kağıdıyla bir cigara
Yakıp dumanla dolduruyorum ciğerimi
Adın geçiyor kalbimden

Ape Hasan'ın oğlu Hamza dönüyor bostandan,
Elinde iki salatalık, iki domates,
Birini sana ayırıyor ellerim,
Adın geçiyor kalbimden

Yürüyorum dere boyu vadide,
Derenin üstünde bir köprü,
Dalıyor gözlerim çağlayan suya,
Adın geçiyor kalbimden

Dost gülüşleriyle teyzeler, amcalar geçiyor,
Gülümsediğini hayal ediyorum,
Yürüyorsun sanki yanı başımda,
Adın geçiyor kalbimden

Akşam oluyor vadide, sofralar kuruluyor,
Ötede kadınlar için de bir sofra,
Ötede sen, beraber başlıyoruz yemeğe,
Adın geçiyor kalbimden

Çaylar geliyor sofra kalkınca,
Çaylar geliyor ötede,
Bülbül sesini duyuyorum, güzel sohbetini,
Adın geçiyor kalbimden

Gece oluyor vadide, tahtlara döşekler seriliyor,
Çıkıyorum tahta, yorganı çekiyorum üstüme,
Yıldızlarla süslü gök kubbede dalıyorum hayaline,
Adın geçiyor kalbimden,
Kalbim kanıyor sensiz...

 
Toplam blog
: 3
: 544
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

2001 Bilgisayar mezunuyum. Bilişim uzmanı ve eğitimcisi olarak çalışmaktayım. Edebiyat, müzik, resim..