Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Gurur duydum hepinizle...

Gurur duydum hepinizle...
 

www.elaziz.net


Vakayünivis’in “Radyoda Bizim Aile Var” başlıklı yazısını, az önce okudum saat: 23:00

TRT en güzel nereden dinlenir?

Pilli radyodan

Balıkta yanımdan ayırmadığım radyomu koşa koşa aldım..

Heycanlandım yaaav!

Kahretsin piller bitik!

Mutfakta yedek pil var. Değiştirdim..

Haberler sona erdi

Gecenin İçinden başladı..

Yarışma yaparlarsa kesin katılacağım..

Belki nostaljik görünümlü radyo da kazanırım…

***

Konu: Globalleşen dünya

İlk şarkının ismini ne güzel telaffuz etti spiker; “İko iko”

“Sosyolog Ali Ergur” tamam..

“Dünyanın değişik bölgelerinden konuklarımız olacak” dediler. O da tamam…Doğru yerdeyim.

Gecenin ilk canlı bağlantısı….

Oğuz Karay…Amerika’dan “

“Yes” diyerek açtı telefonu … “Okey” diyerek kapattı..

Amerika’yı övecek ama spiker defansta…Öğrendik ki Newyork’a gidersek yırtacağız…

***

Ümit Çulduz sen biraz sonra Almanya’dan bağlanmazsan ben de bir şey bilmiyorum..

Newyork Newyork ..Çalıyor….

Şimdi dayanamayacağım ben de globalleşeceğim…

Allah!

Alev Hanımı, Alev Meisel’i bağlayamadılar…

Heyecanlandı tabii.

Gücendim şimdi!

Avustralya’da uzun yıllar yaşadım ben..Emekli Aborjinim beni neden aramadılar ki?

Telepatik sorunlarımızı anlatayım..

Alev hanım bağlandı…

Bilgisayar radyosunun sesini kıstı…

Bak Almanlara Ali’lerden rahatsızlarmış.

Alilerden rahatsız olan Almanları toplayacaksın yılbaşı gecesi Taksim’e bir sıkıştıracaksın..

Araya da birkaç İranlı alacaksın takviye kuvvet!

Anlayacaklar Hanyayı Konyayı…

***

Hoppa!

Okan Tınmaz..

“ Bayram gelmiş neyime” adlı blog yazısı okunuyor.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=81750

Ne diyeyim yazı güzel, konuşma güzel..

Valla Helal olsun…

***

Ümit Çulduz bağlanmadı..Beni de kimse aramadı, yarışma olmadı..Radyo da kazanamadım ama dinledim...

Alacağın olsun Vakayünivis…

Gecenin bir yarısı yazılarını okuduğum insanların sesini duymakta büyük keyifti…

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..