Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '06

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Gurur veren Türkler: TRT’de Bülend Özveren’in programı

Gurur veren Türkler: TRT’de Bülend Özveren’in programı
 

"O zaman neden askeri rejimi öven şarkılar yaptın?" desen, "yüzüm kıpkırmızı olurdu" diyordu, zamanında darbelere neden karşı çıktığını anlatırken Zülfü Livaneli. Cumartesi akşamı saat 20’de TRT2’de Bülend Özveren’in programında Livaneli konuk.

Yaşamı ve sanatı konuşuluyor. Yaşamın içindeki dönemler anlatılıyor. Livaneli yaşamı boyunca üçbuçuk darbe gördüğünü anlatıyor. Ben de yaşımı soranlar "üçbuçuk darbe" gördüm diye anlatmayı sevdiğim için bu yanıt çok hoşuma giidiyor.

Zülfü Livaneli yurtdışına ilk çıkışında sahte pasaport kullandığını, İsveç’te mülteci pasaportu aldığını, sonra gururla T.C. pasaportu taşıdığını, UNESCO temsilcisi olduğunda Birleşmiş Milletler'in pasaportu verildiğini, şimdi de Milletvekili olarak pasaport taşıdığını anlatıyor.

TRT’de bir program seyrettim ve herşey özgürce konuşuldu, yeri geldiğinde TRT eleştirildi. Yarım saatlik program saat 20:00’da başladı ve 20:30’da bitti, bölen reklam da olmadı. Bülend Özveren güzel Türkçesiyle, aktüel ve kültürel birikimleriyle sohbeti en güzel şekilde yönlendirdi. Ben de programı seyrederken bu yazıyı yazdım. Bu programıan adı: Gurur veren Türkler...

Televizyonda seyredecek birşey bulamadığını söyleyenler için TRT kanallarında çok güzel programlar oluyor. Bir de o programlardan haberimiz olabilse, ancak zapping sırasında rastlayabiliyoruz.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..