Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Güve

Güve
 

Televizyon ışığında uçuşan güve kelebekleri,

Bişeylerin güvelendiğini bana düşündüren

Bir hışım kalkıyorum yerimden,

kelebek gördüğüm zamanlar.

Dolaplarda ki erzaklar, naftaline buladığım dolaplar...

Hangisindesin?

Kapılarda, duvarlarda yer yer...

Ölümü bekleyen kelebekler...

Bir el atsam üzerlerine, dağılacaklar

Ve iz bırakacaklar!!..

Gölgesi yansıyor duvara kelebeğin,

Kendisi gibi siyahi bir renk...

Uçuşuyor silüeti,

Uçuyor kelebek.

Bi hışım kalkıyorum!!

Silkelenen ben miyim?

Güvelenen ben miyim?

Ellerim acelece tarıyor üzerimi

İçimdeki güvelerden bihaber

Yıllarca savrulan nesim/i

Ben miyim?

 
Toplam blog
: 50
: 608
Kayıt tarihi
: 18.10.09
 
 

Yazmayı sevdiğim kadar, konuşmayı sevseydim...Yazmayı becerebildiğim kadar, konuşabilseydim...Yazdık..