Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '08

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Güveçte kaşarlı mantar

Güveçte kaşarlı mantar
 

Yorum yapmak ne mümkün!


Selam dostlar;
Yine çok güzel ve leziz olan bir yemeği paylaşmak istiyorum sizinle. Gerçekten mükemmel tatlar olduğundan dolayı sizinde bu zevki tatmanızı istiyorum. Garanti veriyorum pişman olmayacaksınız. Hazır mısınız? Öyleyse hayydiii mutfağa......

MALZEMELER:
1 kilo mantar
1\5 tavuk göğüs
4-5 adet sivri biber
1 adet kuru soğan
2-3 adet domates(yoksa eğer salça)
200-300-gr.kaşar peynir
tuz-karabiber

YAPILIŞI:
Soğanı , biberi, domatesleri fazla eritmemek şartıyla kavuralım(fazla yağ koymadan kavuralım).Daha sonra kuşbaşı olarak doğradığımız tavuklarıda kavuralım ve mantarlarıda ekleyim. Tuzunu, karabiberini arzuya göre koyalım. Dilerseniz farklı baharatlarda koyabilirsiniz mesela köri, kimyon kekik gibi.Mantar ve tavuklar su salacaktır bunu beklememiz gerek yani suyunu çektirmek gereklidir. Eğer ki çok su salmışsa ağzının açarak pişirelim...Piştikten sonra küçük güveçlere eşit miktarda bölelim ve üzerlerine kaşar rendeleyip fırına sürelim. Kaşarlar eriyip hafif kızarınca fırından çıkaralım.Veeeee işte o muhteşem tat yemeğe hazııııır..

Şiddetle tavsiye ediyorum. Çok mutluyum çünkü bana dua edeceksiniz:) Afiyet olsun...:)

 
Toplam blog
: 10
: 2626
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

13 sene önce de anne olmuştum ama daha 18 inde kucağımdaki bebeğin gerçek bir bebek olduğunun farkın..