Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Güven, Defne ve ben

Güven, Defne ve ben
 

TANIDINIZ ARTIK ONU "DEFNE BEBEK" (RESİM INTERNETTEN ALINMIŞTIR)


Güvensizlik üzerine çok söz duydum bu gün. İktidara güvenmeyen, muhalefete güvenmeyen. İnsana güvenmeyen. Kardeşine ve hatta annesine, babasına güvenmeyen. Boşluktayız anlaşılan. Güvende hissetmiyoruz kendimizi. Aklıma Defne’nin güvenlik hissi geldi. 

GÜVEN, DEFNE VE BEN 

Ay kat ediyor Defne 

Dünya üzerinde 

Yer ve yurt sahibi 

Keyif ve dert sahibi 

Altı ayı saydık gitti 

Koca yarım yıl 

Tepkileri var artık 

Bağırana, gülene, hapşırana 

Acıktığında ayrı telden 

Altını ıslattığında üst perdeden 

Anlar olduk dilinden 

Gözü annesini izlemekte 

Görüntüden çıktığında 

Büyük bir yaygara 

“Kafasını tutun” diyor annesi 

Güvende olmakmış tasası 

Çocukluğumun bir karesi 

Kulağımda babamın 

“Sen yaparsın” demesi 

Defne ve ben 

Güven ve biz 

Güven de miyiz?
Babacığım çıkalı yola 

Dört yılı dolacak yakında 

Tam dalacakken uykuya 

Sesi kulaklarımda 

Hissediyorum da 

O hep arkamda 

Defne’nin altı ayında 

Şahit oldum kafasını tutup 

Güven duygusuna 

Düşünüyorum da 

Yaşamın tasası mı yoksa? 

Güven beklentisi 

Sağlıkla ve mutlu kalın 

 
Toplam blog
: 247
: 709
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

Buradayım işte. Yaşamın tam içinde. Her anın benim olduğunu bilerek. Yaşamın sadece "Şimdi" olduğun..