Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Güven duymak önemlidir.

Güven duymak önemlidir.
 

Güven duymak önemlidir.

İlişkilerimize bir bakın. Her çeşidinde devam etmesini sağlayan veya bitmesine neden olan pek çok unsur var.

Güven galiba en önemlisi.

Bazen yapayalnız hissederiz kendimizi, etrafımızı arkadaşlarımız, akrabalarımız çevirmiş olsada gözlerimiz görmez onları.

Güven duyduklarımız bizim özelimizdir. Onları görür ve görmek ister gözlerimiz.

Galiba zaman geçtikçe de hayatın fırtınalı, kavgacı denizlerinde bata çıka ilerlerken. Korunaklı sığınaklar ararız. Güven en korunaklı sığınamız olur bu geçen zaman içinde diye düşünüyorum.

Yazdıgım kısa hikayeye yapılan bir yorum, beni “güvenmek” üzerine yazmaya teşvik etti. (Şu an saat gece yarısını geçti ama ben bitirmeden yatmak istemiyorum. Yarın iş var evet ama olsun ben alışığım nasıl olsa geç vakitlere kadar yazmaya, çizmeye, çalışmaya.).

Ne diyordum?... Ha evet, yapılan bir yorumdan bahsediyordum.

Yorumunda özetle ‘sevgii’, “kadınların en çok ihtiyacı olan şeyin güven ve dostluk oldugu kanaatine vardığını ve dostluğa dayanan sevgilerin daha uzun süreli olduğunu düşündüğünü” belirtiyordu.

Haklı...duygusal anlamdaki ilişkilerimizde güven aşktan bile daha önemli bir yer tutuyor.

Güvenini sarstığınız insan ile zaman içinde aranızı düzeltseniz bile o kişi zedelenmiş olan güven duygusunu tıpkı izi kalmiş bir yara gibi taşıyacaktır.

O yüzden sadece kadınların değil, erkeklerin de aradığı eninde sonunda güven oluyor.

Aşk'ta bir yere kadar götürüyor ilişkileri, aşık olan bir kalbi bile yamalı bırakacak şey, duyulan güvenin yerle bir olması bence.

Güveninizin sarsılması ya da yıkılması sanki 150 kilometre hız ile gidiyorken duvara çarpmanıza benziyor.

**********

Not: Yaptığı yorumu ile bilmeden bu yazıyı yazmama sebep olduğu için “sevgii” ye çok teşekkürler.

 
Toplam blog
: 237
: 1302
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Biyolojinin son yıllarda, özellikle son 10 yılda içeriğinin yoğun bir şekilde moleküler düzeye inmes..